johan
Moderator: ghulst
van de omroep brabant site geplukt:Geef het nummer hier eens door svp.
Als we met zijn allen een keer of 50 gebeld hebben op één dag dan zullen ze hem vanzelf wel weer sluiten
Noppy
DEN BOSCH - Vanaf donderdag kan de milieuklachtenlijn van de provincie Noord-Brabant ook gebeld worden voor meldingen van overlast door wildcrossers.
Het gaat hierbij om mensen die op zogeheten off-the-roadmotoren herrie en schade veroorzaken in de bossen en andere natuurgebieden in Brabant. Dergelijke motorrijders bezorgen die overlast al lange tijd.
De Brabantse Milieu Federatie zag in die overlast onlangs aanleiding om bij de provincie te pleiten voor een meldpunt.
Het nummer van de milieuklachtenlijn van de provincie is 073-6812821.
donderdag 7 juni 2007
Ik heb die al eens gebeld ivm wild-storters. Ik zou er niet zoveel van verwachten...speedphreax schreef:Hier lees ik dus weer dat er geen speciale lijn geopend is. Er is GEPLEIT voor een meldpunt maar dat nummer is het algemene milieuklachten-nummer van de provincie wat nu ook gebeld mag worden voor wildcrossers.
lievelingskleur? voetbalhater?speedphreax schreef:Oranje was altijd al mijn lievelingskleur en ik kan je vertellen dat dat als voetbal hater erg zwaar is. En geel is natuurlijk gewoon een wijven kleur
Lichtblauw welteverstaanmich schreef:daar kan ik maar 1 ding op zeggen, er moet meer blauw op straat komen
Moet je de humor van inzien. Er is in Reuzel een motorcross gepland!!folie schreef:Rolando schreef:Zondagochtend 9:00 allemaal bellen dat er in Reusel gecrossed wordt!!![]()