Ik ben Benny, 20j en kom uit antwerpen, en ik werk als mekanieker in een motorzaak. Ik heb nu 3 maanden geleden een 800Big '93 gekocht met 12dk km op de teller voor 800€(inc. vest en broek). De vorige eigenaar is zwaar overkop gegaan met het ding met heel wat schade tot gevolg, ook had hij het beestje 5 jaar zo laten staan. vandaar het hele zachte prijsje... Om eerlijk te zijn had ik nog nooit met een big gereden, maar het was liefde op het eerste zicht en nu had ik er ineens een leuk projectje bij. wat ik allemaal heb vervangen, gezandstraald, gespoten en terug bij- gepoliesterd heb is niet op te noemen , maar ik ben zeeeer tervreden met het resultaat! Vorige week eerste ritje gemaakt en ik moet toegeven, hij rijdt écht super!

O ja, mijn vraag; ik zoek nog een standaard ruitje voor mijn BIG, want hier staan nogal veel krassen op, waar kan ik deze vinden? ook valbeugels zijn welkom. Voorts had ik graag jullie commentaar gehad, ook de negatieve. Eventuele ideeen om hem mooier/ beter te maken zijn zeker welkom. (néé, geen pro duro, ik vindt standaard mooier

Ik hoor het wel, voorts wens ik jullie allen te zien op het volgende BIG- treffen.
groet, Benny