Questiona

Moderators: ghulst, Zot

Plaats reactie
Markozz_333

Is 5600 euro een goede prijs voor een XR650R uit 2001 met 3200 km. op de teller?

Motor is in goede staat, onderhoudspapieren en alles erbij.

Iemand nog aan- of afraders over deze motor? Wil hem recreatief gaan gebruiken, dus geen race of crossplannen.

Gr. Mark
Leo

deze neem ik aan ?

Erg lage km stand maar de onderhoudsboekjes schijnen het te onderbouwen.

Een standaard 2001`er zit normaal ( pak um beet ) tussen de 3250 - 3500 maar heeft een iets "gebruikter" verleden wat overigens geen beperking hoeft te zijn want de xr650r kan zeker veel hebben.

Maar bij een eventuele verkoop in de toekomst blijft het een 2001`er.

Blijft het aan jou of je voor de extra`s de nieuwprijs wil betalen om op 5600 uit te komen.

Punten om op te letten bij de XR650R: http://www.xr650r.us/issues/

Succes met onderhandelen.

LEO
Markozz333

Ok, dank je. Ben er nog niet veel tegengekomen, XR650R als tweedehands. Staat er nog eentje op marktplaats, voor 6500,- euro.

Die site is idd erg handig, staat veel info op, dank je!
Leo

Zoek je perse een XR650R die al omgebouwd is naar supermotard hele mooie belg of mag het ook een enduro zijn nog een belg waar je bijvoorbeeld allroadbanden op legt zodat je er ook nog mee het zand in kan als je dat wilt ?

LEO
markozz333

Heb vanmiddag een XR650R gekocht. Erg mooi en heel blij mee. Een probleempje, ik krijg hem nog niet gestart. De vorige eigenaar heeft uitgelegd hoe het moet, maar het wil niet echt lukken nog. Wil iemand nog een keer uitleggen hoe het moet, zodat ik van mij SMetje kan gaan genieten..

Thnxx Mark
Plaats reactie