Hoi mede dr vrienden
[dr 750]
Jullie hebben me goed geholpen de vorige keer .Ik heb inmidels een tand wielen set besteld in duitsland voor 97.50 .
ik heb zo snel mogelijk een pakking nodig voor mijn rechter kant waar het rempedaal zit .Ik heb een redelijke grote lekage aan de onderste moertje bij het rempedaal.
Een half jaar geleden heb ik de boutjes volgens het dr werkplaats boek aangedraaid maar het hielp niet echt. Ik heb nog steeds de zelfde lekkage dus ik heb een nieuwe pakking nodig om het te verhelpen .
Ik heb ook nog een speling op mijn tandwiel van me achter wiel . Als ik aan het tandwiel trek dan voel ik dat hem 5 mm bewegen naar voren en achteren .
Is dit normaal of moet hij gewoon strak zitten tussen de rubbere blokken ?
Groetjes van Bob
pakking,speling op het achter tandwiel
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
he bob,als het echt snel moet pakkings papier halen bij auto onderdelen boer en zelf uit snijden..
anders bestelen bij je motor boer, hebben ze snel en geen verzend kosten.. anders hessler motorshop. wel vet aan een kant van de nieuwe pakking smeren als je hem monteerd, kan je hem zo 3-4 keer gebruiken
speling op a-tandwiel normaal, zitten rubber blokken tussen zodat de boel niet kapot slaat..
suc6 zappa
anders bestelen bij je motor boer, hebben ze snel en geen verzend kosten.. anders hessler motorshop. wel vet aan een kant van de nieuwe pakking smeren als je hem monteerd, kan je hem zo 3-4 keer gebruiken
speling op a-tandwiel normaal, zitten rubber blokken tussen zodat de boel niet kapot slaat..
suc6 zappa
Weet je dat zeker, van die speling op het achtertandwiel? Ik had laatst hetzelfde op mijn DR650, en toen was het lager van de tandwieldrager naar de eeuwige kogellagervelden.
Nu er een nieuwe in zit kan het tandwiel een heel klein beetje zijdelings heen en weer, maar zeker niet naar voren en achter.
Effe checken?
Nu er een nieuwe in zit kan het tandwiel een heel klein beetje zijdelings heen en weer, maar zeker niet naar voren en achter.
Effe checken?
dat gebeurd vaker als het rubber versleten is 5mm is echt te veel
gaan je ketting , tandwiel en lager van stuk
ik doe altijd stukken fiets binnenband over de rubber pootjes van de demper , zit ie weer lekker strak
nieuw zijn die rubbers vrij prijzig , en nu ververs ik bij elke banden wissel de stukjes binnenband
gaan je ketting , tandwiel en lager van stuk
ik doe altijd stukken fiets binnenband over de rubber pootjes van de demper , zit ie weer lekker strak
nieuw zijn die rubbers vrij prijzig , en nu ververs ik bij elke banden wissel de stukjes binnenband
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.