Of ben ik de enige van Noppenforum ?

Allez enduristen, dit is wat anders dan maisveldjes omploegen !
Dus : wie nog / waar spreken we af (bv op parking aan snelweg net voor afslag naar bilstain om 08.00 uur / enz.
Jo VdB
Fee , wat zal het worden ?

Moderator: ghulst
Jo, wij maisveldjes omploegers hebben de nodige techniek niet om over die gladde paadjes in Bilstain te rijden. Dus we komen nietJo VdB schreef:Allez enduristen, dit is wat anders dan maisveldjes omploegen !
a) op tijd daar zijnjan2 schreef:Jo Ik heb wel belangstelling, ben ooit bij je geweest voor die banden...
Wat zijn de vereisten om hier aan deel te nemen??
Groet Jan
nee, net is een individuele wedstrijd waarbij je ofwel 2 uur rijd (in de voormiddag) ofwel 3 uur in de namiddag (bij de inters)jan2 schreef:Jo moet je met 2 piloten inschrijven?
Is het ook smiddag ?
Ik denk wel dat ik kom
groet Jan
Een rondje was tussen de 13 - 25 minuten naargelang je snelheid/kunde/...huskie schreef:Erik gefeliciteerd. Ik wist al dat je goed kon rijden maar dat je ook een winnaar was![]()
Hoeveel minuten was nu een rondje? Of hoeveel km?
Jo, is dat zo'n rondje wat je vrij ook kunt rijden, of mag je dan niet over de sm baan rijden?
Alvast bedankt iedereen voor de felicitaties, maar ik ben er vandaag niks mee : de vreugde voor de overwinning heeft plaats gemaakt voor de pijn van de stramme spieren ....huskie schreef:Erik gefeliciteerd. Ik wist al dat je goed kon rijden maar dat je ook een winnaar was![]()
Hoeveel minuten was nu een rondje? Of hoeveel km?
Jo, is dat zo'n rondje wat je vrij ook kunt rijden, of mag je dan niet over de sm baan rijden?
Einde van de maand, 29 april, is er een meeting van enduroclub grensland in Bilstain. Ik ben wel van plan er naar toe te gaan. Misschien kom jij dan ook, al was het maar voor die Chimay.pruus schreef: Maar dat wordt wel een rondje Chimay voor jou de volgende keer, he makker?!