Zijn er forumnisten die gaan knallen in Holten?
Wopke denk ik sowiezo en wie nog meer ?
Ik kom om te kijken en wat kiekjes maken.
Wie gaat er rijden in Holten ?
Moderator: ghulst
-
Ik start om 09:21, de rest van de tijden staat ook al op de site van motorclub "De Holterberg".
Ik houd me weer aanbevolen voor de foto's Hein...! klasse foto's van vorige keer, stuur degene die je goed gelukt vind zowiezo maar op in vol formaat in hoge resolutie..., heb ik weer wat te printen...
Tot zaterdag...!
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
-
Mijn camera en ik staan op scherp voor Holten.
Ik probeer een mooie proef uit zoeken waar het voor de camera goed vertoeven is.
Maar George jij bent er dus ook weer bij, zal de daglicenties in de gaten houden, die Huskie van jou pik ik er wel uit (al is Huskie nog zo snel de Canon achterhaald hem toch wel)
Van de vaste licentiehouders weet ik de startnummers wel, de rest ontdek ik ter plekke wel.
Heb je de foto's van Borculo een beetje fatsoenlijk kunnen uitprinten Wopke?
Ze waren volgens mij aardig verkleind verstuurd.
Zo niet dan heb ik ze nog op volle grootte in de PC staan (2,5 Mb per foto), laat het maar weten.
Voor iedereen die naar Holten gaat veel plezier en maak er iets van.
See you in Holten.
Ik probeer een mooie proef uit zoeken waar het voor de camera goed vertoeven is.
Maar George jij bent er dus ook weer bij, zal de daglicenties in de gaten houden, die Huskie van jou pik ik er wel uit (al is Huskie nog zo snel de Canon achterhaald hem toch wel)
Van de vaste licentiehouders weet ik de startnummers wel, de rest ontdek ik ter plekke wel.
Heb je de foto's van Borculo een beetje fatsoenlijk kunnen uitprinten Wopke?
Ze waren volgens mij aardig verkleind verstuurd.
Zo niet dan heb ik ze nog op volle grootte in de PC staan (2,5 Mb per foto), laat het maar weten.
Voor iedereen die naar Holten gaat veel plezier en maak er iets van.
See you in Holten.
Ja, Hein dat is gemakkelijk. Het is de oudste huskie die er rond rijdt. haha.
Maar wel tiptop in orde(nou ja tip top)
Vandaag m'n koplamp gemaakt, het glas was gebroken. Dat is nu dus ook niet meer origineel ha ha.
Maar als je me ziet schreeuw dan even m'n naam, zwaai ik even naar je. Leuk voor de foto
Maar wel tiptop in orde(nou ja tip top)
Vandaag m'n koplamp gemaakt, het glas was gebroken. Dat is nu dus ook niet meer origineel ha ha.
Maar als je me ziet schreeuw dan even m'n naam, zwaai ik even naar je. Leuk voor de foto
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
De meeste Huskies herken ik wel op bouwjaar, dus de jouwe zal ook geen probleem opleveren denk ik.
En dat schreeuwen is nog niet zo succesvol geweest want in Borculo schreeuwde ik ook naar Peewee en naar Wopke en volgens mij schrokken die zich het apalazerus daarvan.
Maar zal het voor jou nog een keer proberen.
Al ingeschreven voor Holten??
Schijnt een mooie en populaire rit te zijn, vol is vol zegt men.
Als je deze kreet vol is vol 2 jaar geleden hanteerde had je toch een probleem, je werd er zelfs voor doodgeschoten ......................
Tot Holtens !!!
P.S die 22 minuten kunnen inderdaad omlaag, maar dat zei je zelf ook al op de site van Henkzelf.
En dat schreeuwen is nog niet zo succesvol geweest want in Borculo schreeuwde ik ook naar Peewee en naar Wopke en volgens mij schrokken die zich het apalazerus daarvan.
Maar zal het voor jou nog een keer proberen.
Al ingeschreven voor Holten??
Schijnt een mooie en populaire rit te zijn, vol is vol zegt men.
Als je deze kreet vol is vol 2 jaar geleden hanteerde had je toch een probleem, je werd er zelfs voor doodgeschoten ......................
Tot Holtens !!!
P.S die 22 minuten kunnen inderdaad omlaag, maar dat zei je zelf ook al op de site van Henkzelf.
Ja die 22 minuten zijn wel te verlagen.
Maar mijn huskie herken je niet, daar hij gecamoufleerd is.
Het voorspatbord is van een '98, met de voorvork marzocchi conventioneel 50mm, die magnums. Zijn dus de enige conv. voorvorken die rondrijden. Das gemakkelijk herkenbaar. Zijkappen van een '99-er.
Achterspatbord van een (ik denk) '96-er.
Bovenstaande om het dus gemakkelijker te maken voor je.
Zal mij benieuwen of ik je nu nog hoor schreeuwen
Maar mijn huskie herken je niet, daar hij gecamoufleerd is.
Het voorspatbord is van een '98, met de voorvork marzocchi conventioneel 50mm, die magnums. Zijn dus de enige conv. voorvorken die rondrijden. Das gemakkelijk herkenbaar. Zijkappen van een '99-er.
Achterspatbord van een (ik denk) '96-er.
Bovenstaande om het dus gemakkelijker te maken voor je.
Zal mij benieuwen of ik je nu nog hoor schreeuwen
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Holten kent, voor zover ik weet en op hun site zie, geen maximum aantal deelnemers. Naast licentiehouders en daglicenties (ook ter plaatse verkrijgbaar) mag je als offroad-licentiehouder ook rijden:
In combinatie met de Nationale enduro op zaterdag 8 maart bestaat voor offroadrijders de mogelijkheid deze route van circa 71 kilometer (eenmaal) te rijden. Inschrijvers moeten in het bezit zijn van een KNMV licentie. Licentie eventueel ter plaatse verkrijgbaar. Motoren moeten voldoen aan 'enduro eisen'.
Keuring van de motoren en inschrijving tussen 13.00 en 14.00 uur op de startplaats (start circa 14.30 uur) welke is gelegen bij clubhuis 't Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten (tel. 0548 - 364716). Het inschrijfgeld bedraagt Euro 12.50
Nadere informatie voor enduro en offroad bij BennieMuller telf. 0548 - 364236
http://www.macdeholterberg.nl
En... ik ben er natuurlijk ook; ze hebben daar een proef van ruim 9 kilometer, deed ik vorig jaar dik 15 minuten over ... conditie .. conditie.
In combinatie met de Nationale enduro op zaterdag 8 maart bestaat voor offroadrijders de mogelijkheid deze route van circa 71 kilometer (eenmaal) te rijden. Inschrijvers moeten in het bezit zijn van een KNMV licentie. Licentie eventueel ter plaatse verkrijgbaar. Motoren moeten voldoen aan 'enduro eisen'.
Keuring van de motoren en inschrijving tussen 13.00 en 14.00 uur op de startplaats (start circa 14.30 uur) welke is gelegen bij clubhuis 't Stuurhuus, Beusebergerweg 37 te Holten (tel. 0548 - 364716). Het inschrijfgeld bedraagt Euro 12.50
Nadere informatie voor enduro en offroad bij BennieMuller telf. 0548 - 364236
http://www.macdeholterberg.nl
En... ik ben er natuurlijk ook; ze hebben daar een proef van ruim 9 kilometer, deed ik vorig jaar dik 15 minuten over ... conditie .. conditie.
Ja Hein, doe maar even opsturen nog die ene foto waar ik op 1 wiel over die heuvel kom zeilen...
printen ging goed, maar wil wel eens zien of het veel verschil maakt qua resolutie....
Henk, jij deed er vorig jaar 15,70416667 m inuten over.
Ik deed er ook wel 14,4745 minuten over.
Pedro Tragter deed er 10,81666667 minuten over.
We moeten dus nog maar even door-oefenen...
Groeten en tot zaterdag allemaal...
Wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
#338 EV 40+
-
I'll flik it for you, vanavond om 23:00 uur is ie bij je
Volgens een leraar van een school in holten is het zeer waarschijnlijk dat de enduro wordt afgelast ivm de vogelpest
Dit is niet officieel bevestigd maar holten ligt vlakbij laren en de kans is reeel dus voor je gaat altijd contact zoeken
Dit is niet officieel bevestigd maar holten ligt vlakbij laren en de kans is reeel dus voor je gaat altijd contact zoeken
-
De officiele onderzoeken naar vogelpest bij een boerderij in Laren zijn negatief uitgevallen, er heerst daar GEEN vogelpest
De vogelpest concentreert zich nu op de Gelderse Vallei (Barneveld, Scherpenzeel en Renswoude), en ligt dus mijlenver bij Holten vandaan gelukkig.
Het moet wel heel gek gaan wil de enduro in Holten zaterdag afgelast worden, lijkt me dus sterk.
Die snelle vogels kunnen gewoon starten zaterdag.
Er wordt dus niet gepest onder de gemotoriseerde vogels
De vogelpest concentreert zich nu op de Gelderse Vallei (Barneveld, Scherpenzeel en Renswoude), en ligt dus mijlenver bij Holten vandaan gelukkig.
Het moet wel heel gek gaan wil de enduro in Holten zaterdag afgelast worden, lijkt me dus sterk.
Die snelle vogels kunnen gewoon starten zaterdag.
Er wordt dus niet gepest onder de gemotoriseerde vogels
ok dit is dus goed nieuws! veel succes en uiteraard mooi weer
ik zal er zijn wel foto´s maken he?
Ik ga de offroad rit rijden, als jullie klaar zijn.
Wat ik me afvraag, een heel kneuterige vraag: ik ga alleen erheen, met de KTM op de aanhanger. Moet ik me zorgen gaan maken voor als ik met pech stil kom te staan? Hoe kom ik dan terug bij m'n auto?
Stopt er meteen iemand om te helpen sleutelen, spring ik achterop bij een andere rijder of moet ik maar gewoon een taxi bellen?
Wat ik me afvraag, een heel kneuterige vraag: ik ga alleen erheen, met de KTM op de aanhanger. Moet ik me zorgen gaan maken voor als ik met pech stil kom te staan? Hoe kom ik dan terug bij m'n auto?
Stopt er meteen iemand om te helpen sleutelen, spring ik achterop bij een andere rijder of moet ik maar gewoon een taxi bellen?
-
- Contacteer:
wil de foto's eventueel wel op internet fixen (van de forum mensen) alleen niet op maximale resolutie... (geen ruimte voor)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Holten was very nice, mooie lange proeven, foto's gemaakt.
En Pedro Tragter was zeer zeer snel en voor de verandering niet op een KTM maar met een Husqvarna. (ja echt waar !!).
Maar waar hij ook op rijdt winnen doet ie toch wel.
En Pedro Tragter was zeer zeer snel en voor de verandering niet op een KTM maar met een Husqvarna. (ja echt waar !!).
Maar waar hij ook op rijdt winnen doet ie toch wel.