DEMPERS BIG 800

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
MARK

HEY allemaal
ik ben laatst in het bezit gekomen van een dr 800
rijd echt fantasties zo'n ding maar die originele dempers daar zit toch maar weinig sound in
nou wou ik wel eens weten of hiervoor sportdemper in de handel zijn
het liefst 2dempers want dat staat toch wel gaver vind ik
alvast bedankt.

ps. toffe site trouwens
Gast

Hoi Mark,

De firma "lazer" heeft er in pakket zitten die passen.

Alleen betreft het dan wel een enkelzijdig exemplaar (rechts).

Groeten,
LEO
gast

Hoi Mark,

Helemaal mee eens over dat slappe geluid. Mocht je een nieuwe uitlaat hebben gevonden, dan hoor ik graag wat je er van vindt.

Groeten,

Cor.

MARK schreef:HEY allemaal
ik ben laatst in het bezit gekomen van een dr 800
rijd echt fantasties zo'n ding maar die originele dempers daar zit toch maar weinig sound in
nou wou ik wel eens weten of hiervoor sportdemper in de handel zijn
het liefst 2dempers want dat staat toch wel gaver vind ik
alvast bedankt.

ps. toffe site trouwens
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Heb op een 750 een (enkelzijdige) BSM VAMPIRE gemonteerd
klinkt gelijk niet zielig meer,maar niet street legal
volgens sommigen iets te veel van het goede .

succes hans
have BIG fun

D.F.M.T.
Gast

Lazer Produro (enkel rechts) Prachtig geluid. Te doen wanneer rustig tempo, Agressief wanneer het hoort. :lol:
Rob-Yatta!-B1tjes

Op mijn vorige DR ( een 750 ) had ik een Laser demper maar na zo'n 50K Km was alle demping er wel uitgestookt, toen ik ook het roostertje in de bocht er onderweg uitblies kreeg de DR wel een errug VET geluid. Bedenkend dat ik volcontinu werk en dus om 5 uur in de ochtend door een dorpskern moet en daarnaast 2 keer in de week 's avonds naar A'dam centrum kun je je voorstellen dat ik me weleens schaamde voor dat gebrul. De DR 800 die ik vorig jaar aangeschaft heb is voorzien van de originele dempers en al klinkt het minder, ook mijn schaamte is stukken minder. Als tip voor een iets vettere sound, in beide dempers zit vooraan (bij de verbreding naar het echte demperdeel) een heel klein gaatje voor de afvoer van zure-waterdamp, je kunt ze goed zien bij de eerste start vooral op een koude dag, als je deze wat groter maakt krijg je volgens mij al een aardig vette fluister. Het is het experiment waard, voor de kosten hoef je het niet te laten toch ??
Plaats reactie