Weet iemand meer.
Zou zonde zijn voor de liefhebbers van dit merk.
Blijft mooi spul.
Moderator: ghulst
Nee hoor, Rolando, dat gaat niet werken. Als ik nog tientallen motoren te koop heb staan en ze zijn mijn inkomen wil ik ze nog graag verkopen, voordat de roddel waarheid wordt.Rolando schreef:Even met Markelo bellen, weet je het zo of het waar is of niet.
Kijk dat is nou eens nieuws.Dion schreef:Ik heb wel uit betrouwbare bron gehoord dat de techneuten van Husky in Italie bij TM geweest zijn om te zien hoe echte motoren gebouwd worden, maar of ze platzak zijn
80% is wel erg veel. Ik kom meestal toch best nog wel wat Honda's en Yamaha's tegen. Maar inderdaad is meer dan 50% KTM.Rolando schreef:Kijk dat is nou eens nieuws.Dion schreef:Ik heb wel uit betrouwbare bron gehoord dat de techneuten van Husky in Italie bij TM geweest zijn om te zien hoe echte motoren gebouwd worden, maar of ze platzak zijn
Maar ik ben het er mee eens dat er veel oranje is. Afgelopen enduro van borculo is 80% toch wel KTM. TM's heb ik 3 of 4 gezien. Gasgas ook al meer, mede door mijn clubgenoten van het Gasgas team.
Huskies diversen en natuurlijk yamaha en honda.
TTT schreef:schildertje schreef:Ik hoop dat husky blijft bestaan want het is al oranje zat dacht ik zo.
Het mag wel wat spaans roder worden op de velden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds dinsdag is het oranje in brabant ietsje roder gekleurt