dag allemaa
dit is mijn eerste post op dit forum en heb al een vraagje
ik rij reeds 3 jaar motocross
het laatste jaar heb ik 2 wedstrijden mee gereden bij de vtr's(vrije tijds rijders).de laatste keer was ik 12 de van de 32.
Nu hebben mijn pa en nog maar 1 crossmoto,en nu zou hij willen meerijde met de vtr's maar dan ik niet meer meedoen natuurlijk,wat zou nu de beste klasse zijn voor mij?we rijden nu met een honde crf 450 dus ik dacht bij de nieuwelingen 500 te gaan meedoen,ligt het niveau hier zoveel hoger dan bij de amateurs?
graag reacties gehad aub
alvast bedankt
Welke klasse? V.T.R. of nieuwelingen?
Moderator: ghulst
Goh, de nieuwelingen lijken me geen slechte klasse te zijn, in de VTR zitten soms ook nog mannen die de gas echt weten staan. daarentegen zit het veld bij de nieuwlingen dichter op elkaar wat ervoor zorgt dat je meer 'in gevecht' zal zijn, en dat is wel vermoeiender...
Persoonlijk zou ik het doen, zeker als je, zoals mij, voor de lol meerijdt, dan maakt de einduitslag niet veel uit, wel als je degene die op jou tempo rijdt net kon verslaan... Het is leuk om een wedstrijd lang met elkaar in de clich te liggen om dan vervolgens na de finish te zijn gepasseerd met een handgebaar elkaar respect te kunnen tonen... of dat nu is op plek 5 of 25 doet er voor mij niet veel toe
Persoonlijk zou ik het doen, zeker als je, zoals mij, voor de lol meerijdt, dan maakt de einduitslag niet veel uit, wel als je degene die op jou tempo rijdt net kon verslaan... Het is leuk om een wedstrijd lang met elkaar in de clich te liggen om dan vervolgens na de finish te zijn gepasseerd met een handgebaar elkaar respect te kunnen tonen... of dat nu is op plek 5 of 25 doet er voor mij niet veel toe
bedankt,en het si idd zo dat bij de v.t.r. nog heel goei manne bijrijde,meestal ex-competitierijders die rond de 30-40 jaar zijn en zich te jong voelen om bij de experten te gaan bollen