Moderator: ghulst
In Varsseveld is 1 ronde vaak 65-70 km, dus als er dan 3 wilt doen is het echt hurry upschildertje schreef:Jaaha, en vorig jaar was ik na 2 rondjes versleten
, maar na vorige week op mijn nieuw gasgas gereden te hebben moeten 3 rondjes te doen zijn
maare.... strak tijdschema he' 3,5 uur
euh een gemiddelde van boven de 40 in 't uur mmmm. Het is te hopen dat het niet teveel regend komende dagen anders redden we dat niet
Dat is dan voor het eerst in een jaar of twee dat het een keer goed kloteweer wordt. Dat werd dan wel eens een keer tijd!Dr_Bean schreef:voorspelling voor zaterdag: Veel regen
voor zondag: buien met flinke wind...
Steenwijk was jij toch ookspeedphreax schreef:Dat is dan voor het eerst in een jaar of twee dat het een keer goed kloteweer wordt. Dat werd dan wel eens een keer tijd!Dr_Bean schreef:voorspelling voor zaterdag: Veel regen
voor zondag: buien met flinke wind...
Dat is wel heel erg rap.speedphreax schreef:....... ik ging in de eerste ronde al na 42km op reserve
Dat is het enige wat ik ook kan bedenken: Eerst een motor jatten en dan een mooiere tegenkomen. Maar als iemand dat doet dan kan ik nog niet bevatten dat hij dan gewoon met stationair draaiende motor blijft staan op plaats delict. Wellicht had hij die andere net gejat en herkende hij hem nog niet en is hij per ongeluk op de mijne gaan zitten.Houten Klaas schreef:Volgens mij een gevalletje van geluk gehad.Wel vreemd van die andere fiets,stel dat hij hem wilde jatte, via zijn eigen motor was hij snel achterhaald...of stond die ook niet op zijn naam.