Sindskort heb ik bovenstaande motor, alleen mis ik hiervoor een werkplaatshandboek.. Deze is gewoon NERGENS te vinden. Ik heb WPM gebeld, en die kan mij hier zelfs niet mee helpen, ook niet met een vergelijkbaar model (ik dacht de 360?).
Iemand die mij hier (op welke manier dan ook) verder mee kan helpen? Het is me eerste tweetakt dus ik weet niet helemaal precies waar/hoe ik moet beginnen.
Alvast bedankt!
KTM GS 300 uit 1996
Moderator: ghulst
-
http://www.monomaniacs.nl/smf/viewtopic.php?t=1703
Ik heb geprobeerd een link te platsen, hopelijk is het gelukt.
Het zijn geen werkplaatshandboeken met afstelgegevens maar wel een onderdelencatalogus. Heb je in ieder geval iets.
Ik heb geprobeerd een link te platsen, hopelijk is het gelukt.
Het zijn geen werkplaatshandboeken met afstelgegevens maar wel een onderdelencatalogus. Heb je in ieder geval iets.
ktm300mxc
Ik heb een werkplaatshandboek voor o.a. de 380 EXC van 98 tot 02 op cd..
Ik zocht voor mijn 97-er 360 exc ook een handboek, en heb alleen deze kunnen vinden. Over het algemeen komt het aardig overeen met mijn motor. Nu is mijn motor wel een apart ding, het is in principe een 380 uit 98, alleen met 360 cilinderinhoud. Vraag me niet hoe het kan, ik denk omdat hij van december 97 is.
Misschien heb je hier wat aan?
Ik zocht voor mijn 97-er 360 exc ook een handboek, en heb alleen deze kunnen vinden. Over het algemeen komt het aardig overeen met mijn motor. Nu is mijn motor wel een apart ding, het is in principe een 380 uit 98, alleen met 360 cilinderinhoud. Vraag me niet hoe het kan, ik denk omdat hij van december 97 is.
Misschien heb je hier wat aan?