Beginner

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kosynsky

hey,

ik heb onlangs een yamaha WR426F van 2002 gekocht.
zoals vermeld ben ik nog maar beginneling, want heb nog nooit bij federatie gereden, laat staan, het zijn mijn eerste weken dat ik met een enduro rij. Weet er iemand leuke terreinen zijn waar ik kan rijden, ikzelf ben van roosdaal (naast ninove). Of is er iemand die aangesloten is bij Club Victory want ik zoek nog een peter :).

greetzzzz
Klx300R

Kosynsky schreef:hey,

zoals vermeld ben ik nog maar beginneling, want heb nog nooit bij federatie gereden, laat staan, het zijn mijn eerste weken dat ik met een enduro rij. Weet er iemand leuke terreinen zijn waar ik kan rijden, ikzelf ben van roosdaal (naast ninove). Of is er iemand die aangesloten is bij Club Victory want ik zoek nog een peter :).

greetzzzz

hey,wij zijn een enduro groep uit ternat, indien je is wil meeriden pm je maar... dit weekend gaan we eens naar bilstain.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Kosynsky

stefaan,

kan je me je e-mailadres eens geven, zodat we kunnen verder afspreken ivm peterschap

thx
marczon

Dat werkt mooi, zo'n forum. Ben pas enduro wezen rijden en nog steeds onder de indruk. Is er een club in de omgeving Oosterhout die regelmatig gaat rijden, en kan ik dan op proef meerijden?
GS GJ
Contacteer:

Ben natuurlijk maar een "domme Ollander", maar wat is een "Peter" :?:

Een soort mentor?

GS GJ
(gewoon nieuwgierig :roll: )
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Helen

Niet echt een mentor. Een Peter is een doopvader. Bij de katholieken krijgt een kindje als het gedoopt wordt, een meter en een peter. Deze beloven om voor het kindje te zorgen moesten de ouders het niet meer kunnen doen.
De Peter bij Club Victory staat eigenlijk borg voor je, is er verantwoordelijk voor dat je je manieren houdt als je bij de club komt.
Het is gewoon een veiligheid die ze inbouwen, zodat niet elke zot kan komen rijden bij Club Victory, maar dat ze een beetje in de hand houden wie er binnenkomt.

Helen
GS GJ schreef:Ben natuurlijk maar een "domme Ollander", maar wat is een "Peter" :?:

Een soort mentor?

GS GJ
(gewoon nieuwgierig :roll: )
Beter een slecht karakter dan geen karakter
GS GJ
Contacteer:

Dank u, weer iets geleerd. Peter en Meter bij katholieken had ik wel al eens van gehoord, maar nog niet bij een vereniging.
Kan me zo voorstellen dat het wel goed werkt.

GS GJ :D
Een GS is pas een GS als 'ie smerig is!
Klx300R

Kosynsky schreef:hey,

greetzzzz
stond je bike niet onlangs bij sds racing in ternat?
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Plaats reactie