Vorige week ben ik van mijn Yamaha geloof afgestapt en heb mijn machine ingeruild op een KTM 450 SX van 2005. Nu heb ik daar ook een werkplaatshandboek bij nodig. Heb internet en diverse fora afgestroopt maar kan niets vinden. Wten jullie een exemplaar online?
Hebben jullie verder opmerkingen over KTM's van dit bouwjaar, waar ik als nieuwe eigenaar rekening mee moet houden? Mag zowel positief als negatief. Alle info is welkom!
ander geloof, andere bijbel
Moderator: ghulst
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
heb je al bij www.ktmtalk.com gekeken?
Ik heb daar de handboeken voor mijn 2004 ook gevonden.
Ik heb daar de handboeken voor mijn 2004 ook gevonden.
smurf.
Zo'n handboek kun je toch gewoon bij je dealer ophalen?? Bij RESA in Almelo lagen er altijd genoeg! Er zijn altijd mensen die bij aankoop van een nieuwe het onderste uit de kan willen halen en die dan het kitje laten liggen voor een lagere prijs.
Zo'n handboek zal niet gratis zijn maar als je wat nieuwe onderdelen zoals banden, ketting en tandwielen koopt zul je dat boek er vast wel bij krijgen...
Zo'n handboek zal niet gratis zijn maar als je wat nieuwe onderdelen zoals banden, ketting en tandwielen koopt zul je dat boek er vast wel bij krijgen...
Het handboek wat erbij zit is de gebruikershandleiding.jwrtuning schreef:Zo'n handboek kun je toch gewoon bij je dealer ophalen?? Bij RESA in Almelo lagen er altijd genoeg! Er zijn altijd mensen die bij aankoop van een nieuwe het onderste uit de kan willen halen en die dan het kitje laten liggen voor een lagere prijs.
Het werkplaatshandboek gaat veeeeeeel verder en zit niet bij de motor als je hem komt. (korting of niet )
smurf.
Joop, bedankt voor het warme welkom! Volgende week ga ik als het goed is voor het eerst rijden op mijn nieuwe apparaat. Ben erg benieuwd!
TTT: Ik heb op ktm talk gekeken maar kan niets vinden . Met een 2004 exemplaar ben ik ook al erg geholpen! Kun jij mij aan een linkje helpen?
TTT: Ik heb op ktm talk gekeken maar kan niets vinden . Met een 2004 exemplaar ben ik ook al erg geholpen! Kun jij mij aan een linkje helpen?
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R