Ik vraag me af of je je Quad en of Crossmotor helemaal mag inspuiten met silecone spray dus ook het plastic? plastic krijgt hier wel weer een mooie bling bling uitstraling van. ik hoop dat iemand me kan helpen.

Moderator: ghulst
€ 1,99 of zoiets bij de LidlJBassie schreef:Cockpit spray bij de Makro of Kruidvat is de goedkoopste.
Dus geen dure silicone halen bij de dealer voor 8 euro oid. want de cockpit spray van 3 euro is minstens zo goed!!
Maar pas op, je raakt er wel aan verslaafd![]()
Dusty ontvetter bij de Wibra (voor 1 zoveel) is ook een geweldig en voordelig reinigings middel voor de vieze weekenden.Sjokske schreef:€ 1,99 of zoiets bij de LidlJBassie schreef:Cockpit spray bij de Makro of Kruidvat is de goedkoopste.
Dus geen dure silicone halen bij de dealer voor 8 euro oid. want de cockpit spray van 3 euro is minstens zo goed!!
Maar pas op, je raakt er wel aan verslaafd![]()
![]()
Alleen niet gebruiken als het stoft, motor ziet er dan na het rijden erger uit dan zonder inspuiting
O jawel! Ik heb hem al gekocht in de WIBRA van Leuven, en ook in een WIBRA in Brussel, ik geloof dat het Schaarbeek was, maar ben niet zeker.Estivie schreef:Die Dusty hebben ze in België niet...![]()
(ik vind hem toch niet in elk geval...)
Haha,ik haal het ook altijd bij de action.XR600R schreef:Bij de action 1,39
Dat is wat anders dan bij de dealer.......10.95
Héé, bij mij wordt ook al zo raar gekekennielscr500 schreef:Haha,ik haal het ook altijd bij de action.XR600R schreef:Bij de action 1,39
Dat is wat anders dan bij de dealer.......10.95
Moet je de mensen zien kijken als ik bijna het hele schap leeg haal...