14e enduro balade dour

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

inschrijving 7.30u start 8.30u 2 ronden 160km met 2 specials
aanrader :lol:

Balade uniquement réservée aux motos vertes (enduros, trails et quads) conformes au code de la route (immatriculation et assurance).
Le bruit est limité à 98 dB et sera mesuré par les autorités locales .
Pas d'incriptions à l'avance!!
Pour toutes informations, contactez-nous
Vu les mesures prises ces derniers jours par les autorités, nous ne pourrons tolérer aucuns manquements au point de vue de la conformité des véhiccules. Les contrôle technique sera donc effectué dans les règles les plus strictes et avant de passer à l'inscription.

Afin de gagner du temps lors de l'inscription, venez avec une copie en deux exemplaires de votre carte d'identité, carte verte et certificat d'immatriculation.


Balade alleen gereserveerd voor de groene motoren (enduros, trails en quads) overeenkomstig het verkeersreglement (inschrijving en verzekering). De geluidshinder wordt beperkt tot 98 dB en door de plaatselijke autoriteiten gemeten. Geen incriptions van tevoren!! voor alle informatie, neemt wij contact op gelet op de maatregelen die deze laatste dagen door de autoriteiten worden getroffen, wij zullen geen enkele nalatigheden uit het oogpunt van de overeenstemming van véhiccules niet kunnen tolereren. Controleert de techniek dus zal uitgevoerd worden in de striktste regels en alvorens tot de inschrijving over te gaan. Teneinde tijd te winnen bij de inschrijving, komt met een kopie in twee exemplaren van uw identiteitskaart, groene kaart en inschrijvingsbewijs.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Even vermelden dat de rit doorgaat op 04/06/2006, pinksterzondag dus. Het is zoals Henk-v zegt een echte aanrader, zeker als het wat nat is. Spijtig genoeg zal ik er niet bij zijn wegens voorbereiding BMB-enduro in Bassenge de dag erna :05/06/2006. Daar kun je dus ook "gewoon" meerijden bij de "loisirs", zonder de spécials wel te verstaan.
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Hoi Eric,
de specials in Bassenge zijn dat toevallig "jou" hellingen?
Heb er erg veel zin in maar vandaag het carter en de komplete koppeling van m'n CR gemolt. Of de KTM op tijd klaar is betwijfel ik. Wordt weer ouderwets kunst-en-vlieg-werk!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
madjeux
Berichten: 17
Lid geworden op: di sep 03, 2002 00:19

Kun je meer info geven, waar wordt dit gehouden ?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Hey Pruus, ga je je ledematen weer riskeren ? De enduro van Bassenge speelt zich inderdaad af in "mijn" speeltuin. Nu weet ik wel niet als je als buitenlander kunt meedoen aan de enduro, je hebt nationale en internationale enduro's en ik weet niet tot welke Bassenge behoort. Jo Vdb misschien ? Mocht het je lukken zie ik je misschien op pinkstermaandag. Succes !
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

madjeux schreef:Kun je meer info geven, waar wordt dit gehouden ?
a) Belgie
b) klein dorp, net "naast" Tongeren , in de buurt van Visé

snelweg E313 nemen, afrit "Boirs" (dat is in de vallei van de Jeker, de snelweg heeft daar een lange afdaling en klim)

Jo VdB
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

pruus schreef:Hoi Eric,
Heb er erg veel zin in maar vandaag het carter en de komplete koppeling van m'n CR gemolt.
fotootjes ? :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Erik V schreef:Het is zoals Henk-v zegt een echte aanrader, zeker als het wat nat is.
En het was nat (het weer was perfect, en de ondergrond goed nat).
Dour = dur (in platbrabants : nie vur watjes) :idea:
Gelukkig wél de expert-route gedaan (en gelukt !!!) op de kolenberg vlak boven Dour 8) en weer bijgeleerd met klimmen.
Keuring van de motoren stelde gene ene fuck voor (motor hoefde niet eens gestart te worden), dus met die strengere regels bij balades valt het ook nogal mee.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Sjokske schreef:
Erik V schreef:Het is zoals Henk-v zegt een echte aanrader, zeker als het wat nat is.
En het was nat (het weer was perfect, en de ondergrond goed nat).
Dour = dur (in platbrabants : nie vur watjes) :idea:
Gelukkig wél de expert-route gedaan (en gelukt !!!) op de kolenberg vlak boven Dour 8) en weer bijgeleerd met klimmen.
Keuring van de motoren stelde gene ene fuck voor (motor hoefde niet eens gestart te worden), dus met die strengere regels bij balades valt het ook nogal mee.
EN GEEN DRIJF TROE PENALTIE GEHAD ??????
Woestijn is fijn !!!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Daar hadden ze dan ook geen teams die ongeveer 4 rondes achter lagen en dan nog gingen liggen blocken (was dat trouwens niet jullie team, volgens mij moest ik iemand met een oranje jekkie een stappie opzij zetten :evil: :?: ).
Leve de blauwe vlag :lol:
De ondergrond in Dour was ongeveer wel net zo nat als vorige week 's middags op de kartbaan, dus ik moest wel af en toe drijven troe een modderbak 8)
Maar wel een rit om voor volgend jaar weer op de agenda te planten.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ik ga mee , kijken hie ik door de mud kan drijven.
Woestijn is fijn !!!
Plaats reactie