Of is er iets anders dat de moeite waard is en max. op 2 uren rijden van GENT ligt? (Geen zandparcours met de wr250....

Wil volgende week vrijdag gaan....
Moderator: ghulst
arleux is een heel mooi parcour (net over de franse grens, 160KM van brussel) 5€ voor de hele dag, wel wijnig faciliteiten (franse wc op het parcour meer niet) Heel leuk om te leren springen. Betalen doe je aan de plaatselijke dorpsgek die jou op het parcour wel opzoekt. Veel volk ga je er niet zien,enkel enkele locale crossers misschien. Leuk om met enkelen naar toe te gaan en barbeque te houden enzo. Je mag er naar tschijnt ook kamperen. Is wel krijtgrond, dus als het droog is is het de max,maar nat vertrek je best met nieuwe banden en je moto wordt heel zwaar na enkele toeren. Mooi vlakgetrokken parcour met zeer mooie springbergen.hornet911 schreef:Weet iemand of het honda park in balen de moeite waard is om een dagje te gaan crossen?
Of is er iets anders dat de moeite waard is en max. op 2 uren rijden van GENT ligt? (Geen zandparcours met de wr250....)
Wil volgende week vrijdag gaan....
Hier is de link naar de website van mc Lille :hornet911 schreef:iemand een site van crossparcours arleux?
En blijkbaar is er ook één in (of rond) LILLE. Is dat wat? En iemand een site?
Ik bedoelde eigenlijk Rijsel-Lille.... Maar ik denk dat ik donderdag eens naar hélécine trek.....adje schreef:Hier is de link naar de website van mc Lille :hornet911 schreef:iemand een site van crossparcours arleux?
En blijkbaar is er ook één in (of rond) LILLE. Is dat wat? En iemand een site?
http://www.mc-lille.be/html/frontpage.html
Het is best een mooie baan maar het is wel zanderig
gewoon heel veel oefenen dan gaat dat vanzelf beterhornet911 schreef:
Nog klein vraagje: als ik over een heuvel sprong, had ik de indruk dat ik in de lucht zowat "stil" viel. Dus teveel in de hoogte (wat bij mij zéér laag was) en niet genoeg in de verte. Iemand tips hiervoor?