Ik heb neopreen kousen op m'n voorvork. Nu schuren deze kapot door de plastik voorvorkbescherming:
Ik heb al de tip gekregen om er tie-wraps rond te doen, maar ik wil het wat proper doen!
Heeft iemand nog van die witte omhulsels liggen die op de poten van een crosser zitten? Dan kan ik die erover doen. Voor de mensen die niet weten over wat ik het heb:
De plastic voorvorkbeschermers zitten dus enkel onderaan met een paar vijzen vast! De witte omhulsels bovenaan zitten niet op de WR
voorvorkbescherming
Moderator: ghulst
zelf maken natuurlijk. op een draaibankje.Gery400 schreef:hey Stimpie,
die bussen voor zo'n KTM,
waar haal je die?
Gery
zal ze eens zoeken en een foto van maken . als ik ze vind mag je ze voor een licht prijsje hebben.
Tim
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Hoeveel heb je er zo liggen??stimpie schreef:zelf maken natuurlijk. op een draaibankje.Gery400 schreef:hey Stimpie,
waar haal je die?
Gery
zal ze eens zoeken en een foto van maken . als ik ze vind mag je ze voor een licht prijsje hebben.
Tim
1 paar . zal ze van de week eens zoeken en fotos van posten , kunt ge ook ergens laten draaien of zelf draaien als ge een metaal draaibank hebthornet911 schreef:Hoeveel heb je er zo liggen??stimpie schreef:zelf maken natuurlijk. op een draaibankje.Gery400 schreef:hey Stimpie,
waar haal je die?
Gery
Tim
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Voor de meest recente KTM modellen kun je ze ook van kunstof kopen orgineel WP bij de KTM dealer. Reiger Racing Suspension levert ook van deze ringen voor diverse Japanse motoren. Ik gebruik ze ook. Werkt perfect.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Heb ook neopreen kousen gekocht (Acerbis dus f*cking duur) heb al gekeken maar ik krijg die dingen niet over m'n remklauwen heen. ik wil ze na iedere rit af kunnen halen of er troep achter is blijven zitten. Heb de kousen al opengeknipt op de genaaide plooi) en wil nu een klittebandstook opzetten (zodat ik ze makkelijk los kan trekken (ben alleen bang dat klittenband te stijf is) boven en onder bevestig ik ze wel met ti-wraps, ik hoop dat ze niet doorschuren op de kunststof beschermers, ik zie wel.
Ik heb sinds ik op de transardenaisse van vorig jaar 2 lekke keerringgen had van die KTM kousen om de vorkpoten. 28 euro meen ik.
In heb ze er in een jaar tijd er 1 of 2 keer afgehad om te controleren, maar er bleek helemaal geen vuil onder te zitten.
Voor controle kan je ze over de vorkpoot omhoog schuiven.
Over de remklauw?? Ik haal de vorkpoot er even uit, kleine moeite, en schuif ze van boven erovereen.
Die plastic ringen voor de WP had ik ook maar die kon ik niet combineren met de hoezen. De hoezen zouden dan over de ringen moeten wat de slijtage alleen maar verhoogt. Een paar tiewraps werkt prima. Die heb ik er overigens ook aan de onderkant omzitten.
By the way, ik gebruik kousen van volledige lengte.
In heb ze er in een jaar tijd er 1 of 2 keer afgehad om te controleren, maar er bleek helemaal geen vuil onder te zitten.
Voor controle kan je ze over de vorkpoot omhoog schuiven.
Over de remklauw?? Ik haal de vorkpoot er even uit, kleine moeite, en schuif ze van boven erovereen.
Die plastic ringen voor de WP had ik ook maar die kon ik niet combineren met de hoezen. De hoezen zouden dan over de ringen moeten wat de slijtage alleen maar verhoogt. Een paar tiewraps werkt prima. Die heb ik er overigens ook aan de onderkant omzitten.
By the way, ik gebruik kousen van volledige lengte.
smurf.
-
Ik heb deze ook. Kan ze echt aanradenRedski schreef:Voor de meest recente KTM modellen kun je ze ook van kunstof kopen orgineel WP bij de KTM dealer. Reiger Racing Suspension levert ook van deze ringen voor diverse Japanse motoren. Ik gebruik ze ook. Werkt perfect.
Zou je misschien en fotootje van de kousen + ringen kunnen neerzetten? Heb net de beide vorkpoten al onderhanden moeten nemen (na 500km ) omdat ze allebei lekten en ben dus wel geïnteresseerd in een oplossingspeedphreax schreef:Ik heb deze ook. Kan ze echt aanradenRedski schreef:Voor de meest recente KTM modellen kun je ze ook van kunstof kopen orgineel WP bij de KTM dealer. Reiger Racing Suspension levert ook van deze ringen voor diverse Japanse motoren. Ik gebruik ze ook. Werkt perfect.
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Als ge goed kijkt, dan ziet ge op de eerste foto dat onder mijn kousen van die plastic ringen zitten! Jullie hoeven het niet te doen, want ik zal het zelf zeggen: DEBIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij het monteren niet echt op gelet, maar ze zitter er wel degelijk
Als je zoiets wil bestellen, dan kost je dat bij jamaja +- 40 € voor de twee
Bij het monteren niet echt op gelet, maar ze zitter er wel degelijk
Als je zoiets wil bestellen, dan kost je dat bij jamaja +- 40 € voor de twee
Ja, Yamaha weet van prijzen
Maar ben toch nog steeds benieuwd hoe de rest dit nou oplost met de voorvork-sokken in combinatie met de ringen die standaard op de buitenste vorkpoot zitten
Arnaud.
Maar ben toch nog steeds benieuwd hoe de rest dit nou oplost met de voorvork-sokken in combinatie met de ringen die standaard op de buitenste vorkpoot zitten
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
http://www.rockymountainatv.com/product ... vType=type
moest iemand hier in deze geintreseerd zijn,ik kan ze je wel bezorgen, wel ongeveer 5weken levertijd exacte prijs kan ik eens navragen, moet je wel nog verzendkosten bijrekenen (is niet veel hoor indien er meerdere mensen bestellen,laatste keer dat ik iets liet afkomen had ik voor 19€,die kunnen we desnoods delen)
groetjes
moest iemand hier in deze geintreseerd zijn,ik kan ze je wel bezorgen, wel ongeveer 5weken levertijd exacte prijs kan ik eens navragen, moet je wel nog verzendkosten bijrekenen (is niet veel hoor indien er meerdere mensen bestellen,laatste keer dat ik iets liet afkomen had ik voor 19€,die kunnen we desnoods delen)
groetjes
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300