Noppenforumdag 2003 : wanneer organiseren ?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Aangezien er toch wel wat interesse is voor een Noppenforum dag, deze poll.

De meest gekozen optie blijkt te zijn :
Bilstain (België), zo'n 30 km van Luik en zo'n 20 km van Aken

In april 2003 zijn er weinig organisaties op het terrein
In mei is er al het een en ander georganiseerd (oa. trialwedstrijd, jeeprijders-samenkomst, ...)

Het terrein is zo'n 45 hectaren groot, en kan door elke terreinmotorfiets bereden worden. Kenteken e.d. is niet nodig.

Inkomprijs per dag is : 10 Euro
Eventuele overnachting dient ook betaald (ik dacht zo'n 7 euro)

Jo VdB
Laatst gewijzigd door Jo VdB op ma apr 21, 2003 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Volgens mij is de naastgelegen crossbaan op vrijdag(middag) wel open en op zaterdag en zondag niet.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
fireboomer
Berichten: 19
Lid geworden op: di dec 31, 2002 00:48
Locatie: Leuven, België
Contacteer:

Jo,

Een terreinmotorfiets,... kan dat ook een transalp met Michelin Desserts eronder zijn?
Ik ben GEEN ervaren off roader of terreinrijder. Alleen in mei vorig jaar naar Marocco gegaan met de eerder genoemde rubbers eronder en daar zo veel mogelijk op piste en dergelijke meer gereden.
Zou maar wat graag terug wat ervaring opdoen en zo een beetje oefenen voor de midsummertour en uiteindelijk ook voor de grote trip in het najaar (retoutje Murmansk).

Dus, als de data bekend zijn en jullie ook 'bleukes' onder jullie hoede willen nemen: maar al te graag!


groetjes,

Pieter Maes.
Fireboomer.
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Sorry, in eind Maart, begin April zit ik in Turkije (op de motor :) ) en 21 Juni de 500 km rit, terwijl de vrouw 4 juli is uitgerekent voor de 2e minibiker.

Zit er dus ff niet in dit jaar.

Ro
Afbeelding
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Fireboomer; Ik zou niet met een transalp in Bilstain gaan rijden als ik jou was. Ik waag tenminste mijn Adventure er niet aan.

Naar mijn mening is het een terrein voor de lichtgewichten.(behalve de hoofdwegen)

Dat wil niet zeggen dat ik er niet naar toe ga om te kijken enz. :toost: :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Freek schreef:Fireboomer; Ik zou niet met een transalp in Bilstain gaan rijden als ik jou was. Ik waag tenminste mijn Adventure er niet aan.

Naar mijn mening is het een terrein voor de lichtgewichten.(behalve de hoofdwegen)

Dat wil niet zeggen dat ik er niet naar toe ga om te kijken enz. :toost: :wink:
Hoe ga je zelf dan freek? neem aan dat je wel kom als admin :D

maar hoe zit dat nou, kan ik met crosser gewoon daar rijden (op crossbaan natuurlijk zowizo... ) maar de rest :?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Als het even kan rij ik er gewoon met de motor naar toe, tentje achterop.
Knoop ik er gelijk een paar dagen Ardennen/Eifel aan vast.

Het is een particulier terrein, dus je mag er met je crosser zonder kenteken rondrijden.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
fireboomer
Berichten: 19
Lid geworden op: di dec 31, 2002 00:48
Locatie: Leuven, België
Contacteer:

Dan kom ik zeker eens kijken. Maar amaai ga ik het mij beklagen als ik er toch zou kunnen / durven / willen rondrijden en geen deftige banden onder mijn gat heb zitten!!!
Dus wat doen we, noppenbanden steken en we zien wel of is het echt de moeite niet waard?
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

Nou Jo,

Ik denk dat het duidelijk is uit de pol wanneer het geregeld moet worden. Laat even weten of er wat gedaan moet worden om het goed op de rit te zetten.

Is de crossbaan alleen zaterdag open of valt hierover met de eigenaars over te praten. Verder is het misschien leuk, zeker als je een redelijke opkomst verwacht om een parcours uit te zetten.

Misschien nuttig om een keer met een paar man bij mekaar te komen om door te praten (met een biertje) wat we willen en wat mogelijk is.

Laat maar weten als dit wat is.

groetjes en ja de 360 staat er klaar voor.
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Peewee,

ik persoonlijk zou toch nog even willen wachten om een beslissing te nemen.

Uiteindelijk is april / mei nog relatief veraf, en staat de poll nog maar een week op ons forum

Ik stel me wel kandidaat om mee te helpen organiseren.

En dit niet enkel voor het :toost:

Jo VdB
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

fireboomer, maak je geen illusies dat je met je Transalp daar iets kunt doen. Van de ingang naar het terras rijden dat lukt in ieder geval wel en ik wet dat Richard Sainct er met een transalp met goede banden ook wel rond kan komen, mits het er niet te nat is op die groene zeep hellingen.
fireboomer
Berichten: 19
Lid geworden op: di dec 31, 2002 00:48
Locatie: Leuven, België
Contacteer:

dokidoki! Zal dan maar met toeters en bellen komen supporteren ;-)

Pieter.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ad Ketelaars schreef:fireboomer, maak je geen illusies dat je met je Transalp daar iets kunt doen. Van de ingang naar het terras rijden dat lukt in ieder geval wel en ik wet dat Richard Sainct er met een transalp met goede banden ook wel rond kan komen, mits het er niet te nat is op die groene zeep hellingen.
idd transalp lijkt me nou niet echt de meest geschikte enduro maschine :d. Tuurlijk komt meneer saint er wel meer rond maarja.. volgens mij kunnen die lui op een gs1150 nog wel crossen
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

fireboomer het maakt toch niet uit waarmee je komt als je maar pret hebt
desnoods neem je een solex-otr mee 8)
het uitgangspunt was een gezellig samenzijn en dat gaat dan toch wel lukken ongeacht je soort fiets :wink:
doe wat je niet laten kunt
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

john b schreef:fireboomer het maakt toch niet uit waarmee je komt als je maar pret hebt
desnoods neem je een solex-otr mee 8)
het uitgangspunt was een gezellig samenzijn en dat gaat dan toch wel lukken ongeacht je soort fiets :wink:
kapitein waar het voorlicht niet echt lekker van werkt en aan de modder die eraan zit te zien er 6-7 crosswerdstrijden mee gereden zijn zonder schoon te maken , is dat ook goed :roll: :wink:
bart
Berichten: 115
Lid geworden op: do jan 09, 2003 14:32
Locatie: Antwerpen

Niks te lui, het is voor mij net iets gemakkelijker om aan mijne gas te draaien dan uitzoeken hoe ik hier moet stemmen op die komputer.
Mijn stem dus: zo snel mogelijk aub.
gefixt.
Kick Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: vr jan 24, 2003 21:24

Hou die dag maar in mei, dan heb ik ook hopenlijk mijn motor. :wink: :wink:
Kick "Starter"
Sandman79

Ik kan hier ook niet stemmen? iex 6.0 , Win xp pro ? voor mij ook ergens april en zolang ik met mijn crosser kan bollen is het goed. crosspakoers of niet, anders maak ik wel een omloopke ;) 8) Desnoods pak ik de tractor en bulldozer mee van thuis! :wink:
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Sandman,

als "gast" kan je niet stemmen, wel als "geregistreerd gebruiker"

Jo VdB
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

is gewijzigd. Vanaf nu kun je ook als gast stemmen. :D
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Is er ondertussen al meer bekend(data enz)¿?
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

Leuk idee! Mogen er btw ook niet-forum members mee? Want ik ga meestal crossen met een vriend, dus misschien leuk als die ook mee kan?

Hij zit niet op dit forum omdat ie niks van pc's afweet :p
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
Sandman (Joost)
Berichten: 55
Lid geworden op: zo dec 01, 2002 02:01
Contacteer:

Mijn persoonlijke mening is hoe meer zielen, hoe meer vreugd... mr ik organiseer niets... is er al wat nieuws? of gaat het niet meer door?
CR250'90,'91;XR350R'83,...
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

gaat deze nu nog door ???? enzoja waneer ik weet het liefst een beetje op voorhand voor de vrouw en de kindjes versta je? en ook om de ganse bende te verwittigen (een man of 15 kan ik wel meekrijgen )als het op zaterdag of zondag is :silly:
leve de elec starters
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Regel het maar Jo.
Jij zit het dichtst bij het vuur en spreekt Bilstains. :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Plaats reactie