Heb al een berichtje over dit ond. op alroadmaniacs geplaatst. Ik zal me even verduidelijken:
Zoals enkelen onder jullie weten heb ik een RM (x) van 2002. Bedoeling volgend jaar is om enkele buitenlandse trips te doen (reeds drie gepland). Dit in combinatie met mijn belgische endurobalades rond mijn woonplaats.
Zoals alle Nederlanders hier (en ook belgen natuurlijk

Nu is mijn RM met zijn niet bestaande chassisnummer (tis een puur cross) en zijn niet werkende lichten EN zijn te kleine actieradius niet echt geschikt om buitenlandse vreemde oorden mee te verkennen. Voor de enduro's in de buurt is hij echter perfect (ZEKER qua rijgedrag mmmmmmm love it!!!!!!!!) (voel me ook niet op mijn gemak om ermee op de baan rond te rijden, uiteindelijk is hij niet in orde!)
Ik heb al enkele malen een georganiseerde enduro willen meerijden, maar heb schrik dat ik niet door de keuring zou geraken met mijn puur cross.
Een grotere tank voor de RM is al een goede stap, maar de andere problemen blijven bestaan.
Ik neig persoonlijk naar de DRZ400 2006 door zijn min of meer breed inzetbaar karakter, goede prestaties EN vooral ook zijn relatief lage prijs.
Tis mijn eerste 2T en ik vind dat geweldig

Uiteindelijk heb ik het allemaal wel al gezegd, maar zijn er mensen die mij iets anders kunnen aanraden en zo ja, waarom?? (vb. wr250, 2T ENDURO met grote tank

Bedankt om mijn gelul te lezen