hallo
mn ambreagehevel(die je inhoud als je schakelt dus) hangt dus vast aan een hevelhouder,die op je stuur vast zit he
wel die hevelhouder is gebroken. dus moet ik nieuwe hebben,hevel zelf is nog goed.hoeveel zal dit ongeveer kosten?
(yamaha yz 125 '88)
hevel
Moderator: ghulst
Mooi kl
ten. Schadepost van 8 euries voor een nieuwe hevel en zo'n 20 zeuro voor het klemmetje om het stuur. 
Ik moest het met de aanwijzing "die je inhoudt als je schakelt" doen. De term ambreage kende ik nog nie.

Ik moest het met de aanwijzing "die je inhoudt als je schakelt" doen. De term ambreage kende ik nog nie.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
ambreage = embrayage = koppeling op z'n fransFox-kid schreef:Mooi klten. Schadepost van 8 euries voor een nieuwe hevel en zo'n 20 zeuro voor het klemmetje om het stuur.

wat dacht je dan van botten
Laarzen op z'n vlaams...

Laarzen op z'n vlaams...

meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
hahaha. En een camionette (bestelbusje voor onze noorderburen)...
Dat doet me er aan denken dat ik mijn botten nog moet kuisen & drogen van afgelopen zondag. Er kwam af en toe wat water in gelopen

Dat doet me er aan denken dat ik mijn botten nog moet kuisen & drogen van afgelopen zondag. Er kwam af en toe wat water in gelopen

Montesa Cota 315R
Ik heb heel lang gezocht voor ik wist wat een remork was. Ik dacht eerst dat de schrijver remVork bedoelde, maar toen snapte ik er helmaal niks mer van (ik gooide mijn botten in de remvork???)
@ Willem,willem7 schreef:haha
ja da zun al de woorden dank kik ook gebruik,kom vanut maldegem dusja
ken nui mun rino racing hevel gekocht voo mn ambreage en twos maa 8 €yes yes (compleet mee stelschroeve enal)
dit "taal"gebruik kenden we tot heden niet op ons forum. Gebruik a.u.b. algemeen Nederlands, dat verstaat iedereen en komt de leesbaarheid ten goede.
Taalfouten maakt iedereen wel eens, maar dit "gezever" dient nergens voor
uw moderator die graag leesbare tekst ziet staan ...
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH
sry ,niet zo boos zijn he
kzal et vertalene
ik heb nu mijn rino heve"l gekocht voor mn koppelingshendel vast te klemmen aan mn stuur,het was maar 8 eurootjes,compleet met stelschroef en moer
nog eens sry als jullie dit zo kwalijk opnemen
sry ,niet zo boos zijn he

kzal et vertalene
ik heb nu mijn rino heve"l gekocht voor mn koppelingshendel vast te klemmen aan mn stuur,het was maar 8 eurootjes,compleet met stelschroef en moer
nog eens sry als jullie dit zo kwalijk opnemen

yamaha yz 125
Het is niet kwaad bedoeld, maar duidelijke taal is voor iedereen aangenaam.
Ik "ken" voldoende forums waar slecht taalgebruik en off-topic geleuter leidt tot een verloedering .
En dat wil het Noppenforum nu toch echt niet.
Wij respecteren ieders mening, en hebben respect voor elkaar (en tonen dat ook in ons taalgebruik)
Dus, neem het niet te persoonlijk.
Enne, de meesten weten wel dat correct taalgebruik een van mijn stokpaardjes is...
Jo VdB
Ik "ken" voldoende forums waar slecht taalgebruik en off-topic geleuter leidt tot een verloedering .
En dat wil het Noppenforum nu toch echt niet.
Wij respecteren ieders mening, en hebben respect voor elkaar (en tonen dat ook in ons taalgebruik)
Dus, neem het niet te persoonlijk.
Enne, de meesten weten wel dat correct taalgebruik een van mijn stokpaardjes is...
Jo VdB
Willem , Ik kan er af en toe ook geen touw aan vastknopen als jij wat getypt hebtwillem7 schreef:ok beja
nog altijd even goeie noppenforum vrienden e![]()
mornt crossen

Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

http://www.rekluse.com/