Hawker batterij

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Bart M

Ik kocht een paar maanden geleden een Hawker-Enersys SBS 8 accu, omdat m'n vorige helemaal kapot geladen was tijdens de wintermaanden.
Hessler maakt hiervoor reclame op z'n site. Ze past inderdaad perfect in het voorziene batterij-houder van m'n DR Big uit '89. Startte als een trein... Tot ik de accu een weekje gedurende 30 minuten per dag aan een druppellader had gehangen: accu totaal leeg en niet meer te herladen! :cry: :cry:
Investering voor niks, of wat denken jullie ?
Keep on smiling!
Noppy

Yep,

Er zijn idd problemen gerapporteerd rond de Hawker batterij; dit is de reden waarom Touratech hem uit het assortiment gegooid heeft.

Ik heb zelf ook een jaartje gereden met een Hawker (en toen de fiets doorverkocht, soort van...) en het was een prima batterij, altijd lekker starten en hij halveert slechts in 5 jaar qua kracht.

Hawker zit overigens met magazijnen in Rotterdam en Leerdam (lekker centraal). Misschien kan je daar onder garantie een nieuwe losbietsen? Het is een Amerikaans bedrijf en die zijn nogal servicegevoelig.

Veel succes!

Noppy
:toost:
Bart M

Hm, de verkoper vertelde me dat die dingen absoluut niet tegen volledig ontladen kunnen. Hij wil ze wel opsturen zodat ze kunnen controleren wat er mee mis gegaan is. Ik begrijp niet hoe dat is kunnen gebeuren door een paar uurtjes druppelladen :?
Keep on smiling!
Peter N.

BIG88

EN ???
heb je nog wat gehoord over je accu
of laten ze het afweten :(
have BIG fun

D.F.M.T.
Bart M

Hè hè, eindelijk dit forum teruggevonden. De oude URL werkt niet meer, hebben jullie dat ook gemerkt?
Neen jongens, geen nieuws ivm de Hawker batterij. Ben door andere zaken nogal sterk in beslag genomen en daardoor nog niet tot bij de verkoper geraakt.
Keep on smiling!
Plaats reactie