Welke noppenfreak kan mij een tip geven?

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KTM Jeroen
Berichten: 21
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 21:23
Locatie: Groningen

Beste Noppenforum leden,

Vorig jaar heb ik met veel plezier een KTM LC4600 gereden. Dit jaar wil ik wederom een motor aanschaffen.

Op dit moment kijk ik naar KTM en naar Husqvarna. Wat is een verstandig merk met de meeste voordelen. PS ik heb een hekel aan een motor die warm niet wil starten (zoals die ktm dat deed)

Gelieve wat tips...of leads naar een leuke motor!

Grt Jeroen
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

een ktm natuurlijk , een 520 of 525 , lekker licht van gewicht (zeker vergeleken met een *lompe* LC4) en meer dan voldoende vermogen , en natuurlijk electrische start en de stuur eigenschappen van een crosser ...

ik heb nog wel een mooie te koop staan toevallig :wink:
4 strokes only !!
Gebruikersavatar
ktmjan
Berichten: 30
Lid geworden op: do apr 08, 2004 15:07
Locatie: ergens in het zuiden

Dus maar weer KTM, ik heb nog een LC4 620 te koop met electrische start nooit problemen als ie warm is . (zit trouwens een fan op)
Laat maar iets weten.
Luctor @ stiletto
gassen
Berichten: 1308
Lid geworden op: di mar 30, 2004 22:24
Locatie: Limboland

ktmjan schreef: (zit trouwens een fan op)
Laat maar iets weten.
Dat wisten we al :lol:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Gebruikersavatar
KTM Jeroen
Berichten: 21
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 21:23
Locatie: Groningen

Oke prima, laat met dan even weten wat je hebt staan.

Mailen kan op; tenj@wandoo.nl

Ps. Joe Bar zijn Husqvarnas over het algemeen moelijker te starten??
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

in vergelijking tot een ktm 520 met elec.start , vindt ik al het andere moeilijk starten ja , zeker de wat oudere types husky 4t .... (dr zullen heus wel uitzonderingen zijn) .. Ktm heeft gelukkig ook bij de exc modellen de kickstarter weer terug aan de *goede kant* gemonteert ,trappen met rechts gaat altijd makkelijker
4 strokes only !!
69
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 04:11
Locatie: Hoeselt

Ik kocht verleden jaar een KTM EXC 400 van 2000 nadat ik drie jaar met een DR 350 reed. Een wereld van verschil. :wink: Zeker de elektrische starter wil ik voor geen geld meer missen. Ik kan iedereen die niet kikt op de laatste nieuwe motoren zo een fiets aanraden, want ik ben wreed content van mijn tufke. En met een behulpzame KTM daeler in de buurt ben je zeker goed. :!: :D
KTM simply the best
Plaats reactie