Acerbis sphere

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
bart

Iemand een mening over dit model crossbotten? Zijn ze te vergelijken qua veiligheid aan een Tech6. Ik kan ze kopen voor 130euro, wat me goedkoop lijkt. Eens ik ze aan had zaten ze goed, de verkoper heeft er wel een hernia aan overgehouden om me te helpen ze uit te trekken. Kopen of niet?
Estivie
Contacteer:

Ik heb ze ook, vermits ik toen niet in de Tech6 botten inkon wegens chirurgisch staal aan/in/op m'n enkel...

De Sphere laarzen zaten toen als enige als gegoten, en ik ben er tevreden over tot hiertoe. Ik heb er nu niet zo gigantisch veel mee gereden sinds ik ze heb (ik schat een 1000 à 1500 offroad km's), maar er is nog niks op aan te merken.

Ow... nu ik er aan denk... Er is wel ergens een stikseltje losser gaan zitten aan een sluiting kort nadat ik ze kocht, maar tot hiertoe komt het niet losser...

130 euro lijkt me trouwens ook heel erg weinig. Ik denk dat ik die van mij minstens 100 euro meer heb betaald.
Montesa Cota 315R
Plaats reactie