DB killer maten gezocht van Leo X3

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kokkie

Beste noppenrijders,

Ik heb vorige maand een Leo-Vince X3 open uitlaat gekocht, maare nu maakt ie iets meer herrie dan ik gedacht had, en wil ik er een DB killer voor maken.

Ik ben daarom op zoek naar de lengte en de diameter van de uitneembare DB killer die je hebt zitten in de X3 dempers van Leo-vince.

Wie kan mij daaraan helpen

Alvast bedankt Kokkie
Ik hou van lekker flammen
hornet911

Mijn (weg)motordealer heeft er die hij laat maken, alle lengtes en diameters.... Eens horen bij jou in de buurt?
0X
Fox-kid
Contacteer:

Bij die gasten van Leo Vince hoef je het niet te proberen. Heb ik ook gedaan toen ik die pijp op mijn Wr heb gezet. Hun advies was om maar een hele nieuwe uitlaat te bestellen.

Wat ik heb gedaan is het volgende:

een passtuk gemaakt dat precies in de demper past (diameter kun je natuurlijk opmeten), nadat je het eindstuk van de demper hebt gehaald. op dit passtuk als het ware een dekseltje gemaakt en daar in het midden een pijpje van 5 cm opgelast met een diameter van 2 cm. De De pijp geef je een opening in het dekseltje. (Daar om heen heb ik later nog wat gaatjes geboord.) Vervolgens in de uitlaatschuiven, eindstuk er op en klaar. En het ziet er nog strak uit ook!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Plaats reactie