ben wat opzoekwerk gaan doen over de gasgas 400 en de 450, vind het mooie machienes,mooi afgewerkt met de ohlins of marzochi veren en dergelijke. Op amerikaanse forums praat men er vol lof over. Maar nu zou ik graag weten hoe het werkelijk zit; kan je die vergelijken met een wr450 qua power?
gasgas blijft zweren bij de kawasaki kaders,dus die is wel goed.
En hoe zit het met het injectiesysteem? staat dit op punt of durft dit wel nog is te falen?
Hoe zit het met de betrouwbaarheid van het blok? kan het wat kilometers aan?
groetjes Robby
gas gas
Moderator: ghulst
Kijk anders hier eens
http://www.smackovermotorsports.com/htm ... smack.html
Staat nog al wat info en kan je ook vragen over de verschillende Gas Gas modelen.
http://www.smackovermotorsports.com/htm ... smack.html
Staat nog al wat info en kan je ook vragen over de verschillende Gas Gas modelen.
heb ooit eens een engels testje gelezen tussen die Gasgas 450 FSE en een WR450F.
Als laatste werd geschreven dat, wie dik tevreden een WR450 had, en de kans had op een GG450 te gaan rijden, dit beter niet kon doen.
Als laatste werd geschreven dat, wie dik tevreden een WR450 had, en de kans had op een GG450 te gaan rijden, dit beter niet kon doen.
vorig jaar heb in Bilstain het 2005 model getest
ik was aangenaam verrast hoe compact het geheel wel is
de vork vond ik wel wat te soepel, toch in vergelijking met de beenharde voorvorken van KTM (die ik dan weer te hard vind)
de motor was OK, maar miste wel wat agressiviteit
de injectie zorgde voor een ultra lineaire powerband,
welke wel gebruikt kon worden in de gegeven omstandigheden (extreem nat parkoer die dag)
te vergelijken met een DR400, als je 't mij vraagt
Gery
ik was aangenaam verrast hoe compact het geheel wel is
de vork vond ik wel wat te soepel, toch in vergelijking met de beenharde voorvorken van KTM (die ik dan weer te hard vind)
de motor was OK, maar miste wel wat agressiviteit
de injectie zorgde voor een ultra lineaire powerband,
welke wel gebruikt kon worden in de gegeven omstandigheden (extreem nat parkoer die dag)
te vergelijken met een DR400, als je 't mij vraagt
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
wat ik me ook afvroeg was,als ik dan men uitlaat verander en men luchtfilter, deksel wat aanpas of ik dan geen geklooi meer heb met sproeiers,of moet ik hem aan de pc gaan hangen voor af te stellen?
aggresiever maken kan je altijd,wat mods en tandwielverhouding wat veranderen.
groetjes
aggresiever maken kan je altijd,wat mods en tandwielverhouding wat veranderen.
groetjes
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Vergelijking met DRZ-E of K is toch niet zo gek??Noppy schreef:Hé hé, pas op hé, een GG is een sportenduro en een DRZ400 is een allroad, dus die twee zijn niet te vergelijken=
te vergelijken met een DR400, als je 't mij vraagt
Gery![]()
Noppy
vind ik ook nietSTTEVE schreef:Vergelijking met DRZ-E of K is toch niet zo gek??Noppy schreef:Hé hé, pas op hé, een GG is een sportenduro en een DRZ400 is een allroad, dus die twee zijn niet te vergelijken=
te vergelijken met een DR400, als je 't mij vraagt
Gery![]()
Noppy
zo supersportief is die GG niet hoor
en mij hoor je niets onsportiefs zeggen over de DR
herinner je dat in 2000 of zo het BK enduro gewonnen werd door Magain op zo'n DR?
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!