Welke motor ?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
albert
Contacteer:

Na drie jaar wegraces en een zware crash heb ik mijn racepak aan de wilgen gehangen. IK heb me voor de knmv cursus offroad opgegeven (09-10) vanwege het feit dat ik van meerdere mensen, vooral pruus (Hans), heb gehoord dat het offroad/enduro rijden ook enorm leuk is.
De racer is zo goed als verkocht en ik ben wat aan het kijken naar een geschikt offroad enduro motor. Ik denk hierbij aan ritten puur voor de lol. Ik heb geen cross ervaring dus echt voor tijden en punten zal er voorlopig wel niet in zitten.
Ik neem aan dat jullie wel wat tips voor me hebben.
Sjokske

Welkom (is dat trouwens ook niet een wegracecircuit ergens in donker Afrika ?) in het zand.
Verwacht je trouwens in het zand niet meer te crashen ? Kan tegenvallen (met de nadruk op vallen), vraag maar aan Pruus :idea:
Sleutelervaring aanwezig (meestal wel bij een aanstaande ex-racer) :?:
Kan wel eens van pas komen en uitmaken bij de keuze van de aanstaande brommert.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
erwindob

Tip: kleiner plaatje....

En d'r is pas weer een boel geschreven over een motor voor een beginner dacht ik. Even rondneuzen dus.
Helen

Sjokske schreef:Verwacht je trouwens in het zand niet meer te crashen ?
Ook welkom van mij!
Mijn ervaring leert dat je in het zand véél en véél vaker valt, maar dat de schade véél minder erg is. Blauwe plekken versus gebroken botten...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
hornet911

Welkom bij de mooiste hobby/sport die er is..... Veel leuke modder toegewenst :wink:
0X
TTT

Helen schreef:
Sjokske schreef:Verwacht je trouwens in het zand niet meer te crashen ?
Ook welkom van mij!
Mijn ervaring leert dat je in het zand véél en véél vaker valt, maar dat de schade véél minder erg is. Blauwe plekken versus gebroken botten...
Precies.
1 keer vallen op Zolder : 7000 euro schade
vele keren vallen in het zand: 0 euro schade.

Goeie motor is die waar je vriendjes ook op rijden. Dan weet je snel wat goed werkt en wat niet, en waar je spullen kan halen.
smurf.
Plaats reactie