Ik vind dit op deze manier wel errrrrug zielig. Heeft iemand van jullie dit toevallig al eens meegemaakt? Wat vinden jullie als noppenrijders hier nou van?!

Moderator: ghulst
Ik werk er idd als full timer. Maar zou je wel bij zo'n bedrijf willen werken met van die zielige regeltjes?!huskie schreef:Terechtwant je was al eens door een collega(ahum) gewaarschuwt. Een gewaarschuwd man telt voor twee, dus eigenlijk maakte je op dat moment dus....... ja, heel goed,.... 2 wheelies.
Btw heb je toevallig een part time baan, van zeg maar 20 uur, want ik zoek werk, en ik dacht van in die brief staan verdere maatregelen, nou en dus dacht ik van...
ach laat maar, je werkt waarschijnlijk toch full time.![]()
Ik zou het persoonlijk niet durven omschrijven als "zielig".xr250_1988 schreef:Maar zou je wel bij zo'n bedrijf willen werken met van die zielige regeltjes?!
STTEVE schreef:Er staat wel iets vreemds in die brief, hoor.
Je komt op je achterwiel aanrijden, rijdt op het moment dat je achterwiel de grond raakt nog een stukje door.... die was toch al aan de grond?? Of reed je op je voorwiel???
Ik heb ook wel ns zo'n brief gehad, omdat ik 15 min te laat terug kwam van lunchen, voor de 3e keer, na 2 mondelinge waarschuwingen. Een week later mocht ik mijn sleutels inleveren.
Dat ik per week 20 overuren klopte (onbetaald, he, hoort bij de funktie) maakte ze niet uit.
Dat ik mijn sleutels mocht inleveren ook niet, want ik had al een andere baan. Maar mijn ervaring is dat zo'n brief niet zomaar uit de lucht komt vallen
of een Honda 2trac......de enige ter wereld, en uit '88 ... nooit meer verkopenxr250_1988 schreef: Grappig he, op je achterwiel komen aanrijden en dan met je achterwiel weer op de grond landen. Had ik toch een Yamaha 2-Trac i.p.v. een XR?!