iemand ervaring met een husqvarna tc450

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
2stroke confusion

sorry dat ik zoveel topics open over 450cc motoren maar ik wil ff weten wat nou de beste is onder deze motoren want ik ben wel geinterreseert in zo'n motor.
dus als iemand hier een tc450 heeft gereden laat dan even weten wat je er van vind :!:
fuck the police
Jo VdB

Er is hier maar 1 goed antwoord : koop diegene die je het meest interesseert, waar je hart naar uitgaat --> dat is de beste moto voor jou.

Slechte moto's zijn er niet meer.

Jo VdB
Helen

Beter nog, rij erop.
Zo heb ik ook het geluk gehad van op enkele moto's te rijden, tot er een moment komt van "Yes"! :D Deze wordt het :!:

P.S.: Deze was in dit geval een Husqvarna TE 250. Met het merk zit je dus al goed :wink:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
2stroke confusion

jaa ik denk dat ik dat eens ga doen proefritten maken met de verschillende motoren.
ik heb aleen wel gehoord dat de onderdelen van husqvarna stukken duurder zijn dan van de japanners
fuck the police
Helen

2stroke confusion schreef:ik heb aleen wel gehoord dat de onderdelen van husqvarna stukken duurder zijn dan van de japanners
De plastiek van Husqvarna is sinds dit jaar gehalveerd in prijs. (En dat is in mijn geval maar goed ook, want door een fabricagefout was de originele plastiek veel te bros, en na een half jaar vallen en opstaan is zo goed als alle originele plastiek vervangen :lol: )
2stroke confusion

jaa ik bedoelde meer onderdelen als koppelings en remhendels en remblokken koppelingsplaten lagers en keringen
fuck the police
Sjokske

Helen schreef: want door een fabricagefout was de originele plastiek veel te bros
Waarschijnlijk dezelfde (Italiaanse) leverancier als TM, in de winter een steentje erop en vernieuwen maar weer (spatborden geen probleem, maar dunnere radiateurcovers en zijplaten door te geringe dikte drama) :evil:
Voor de rest is het een stevig brommerke (heb ik ook nodig gezien de hobby : bodemonderzoek verrichten)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Helen

Sjokske schreef:Waarschijnlijk dezelfde (Italiaanse) leverancier als TM
Acerbis was't volgens mijn dealer
TTT

en kijk ook even hoe het met de service/onderdelen voorraad staat bij jou in de buurt.
Is errug prettig in geval dat je vrijdag avond nog een pakking o.i.d. nodig hebt om zaterdag te kunnen rijden.
smurf.
Plaats reactie