Hallo mijn beste BIG brothers ,
Mijn BIGgetje wordt volgende week door de plaatselijke garage nagekeken en hopelijk binnenkort dus weer zonder klachten gangbaar. Zwager JB op de XT en ik zijn al een route aan het plannen en zullen deze rit waarschijnlijk in juni/juli organiseren. Zodra mijn fiets weer klaar is en de route e.d. klaar, zal ik in deze topic een definitieve datum bekendmaken. Zie dan wel of en hoeveel animo er is . Bijzaak.
Wél voor december dus Bas Je hebt volgens mij ook een wegmotor dus wat mij betreft kun je hem daar op rijden
Wordt toch een asfaltrit... Zodra bekend volgt meer nieuws
Tour de Fryslan...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Menno,
De restauratie / import van de SR41 zal een lang verhaal worden ( ben lui tiep ) dus hartstikke leuk van je dat ik ook op de messerschmidt mee mag doen.
Succes met de reparatie van de big en met het uitzetten van de rit.
Tot ergens in juni/juli !
LEO
De restauratie / import van de SR41 zal een lang verhaal worden ( ben lui tiep ) dus hartstikke leuk van je dat ik ook op de messerschmidt mee mag doen.
Succes met de reparatie van de big en met het uitzetten van de rit.
Tot ergens in juni/juli !
LEO
Ik ben er denk ik ook bij, maar ben al erg druk in Juni en Juli.
Ik doe natuurlijk wel mijn best en een rondje fryslan is altijd leuk.
Het zal wel op de andere brommer zijn, maar ik heb na het slopen van mijn DR genoeg DR praat. Bijvoorbeeld: Waar moet dit schroefje ook alweer........
Groeten,
Bas
Ik doe natuurlijk wel mijn best en een rondje fryslan is altijd leuk.
Het zal wel op de andere brommer zijn, maar ik heb na het slopen van mijn DR genoeg DR praat. Bijvoorbeeld: Waar moet dit schroefje ook alweer........
Groeten,
Bas
Menno,
Maak er even een stickie van deze posting....
Dan blijft die mooi bovenaan staan....
Er wordt hier namelijk zoveel gepost en anders zijn we hem zoek
Groeten,
Bas
Maak er even een stickie van deze posting....
Dan blijft die mooi bovenaan staan....
Er wordt hier namelijk zoveel gepost en anders zijn we hem zoek
Groeten,
Bas
hoi BIG collegae,
Route wordt noord-west Friesland (Harlingen-Leeuwarden e.o.). Zit altijd enige overlapping elfstedenroute in maar niet bewust. We pakken voornamelijk de leukste b-weg routes in onze buurten die we kennen en regelmatig afschuimen.
Exacte datum nog niet Hans. Mijn motor is nog bij de garage. Daarna plannen we de route en datum. Waarschijnlijk midden Juli. Een zondag zowiezo.
Route wordt noord-west Friesland (Harlingen-Leeuwarden e.o.). Zit altijd enige overlapping elfstedenroute in maar niet bewust. We pakken voornamelijk de leukste b-weg routes in onze buurten die we kennen en regelmatig afschuimen.
Exacte datum nog niet Hans. Mijn motor is nog bij de garage. Daarna plannen we de route en datum. Waarschijnlijk midden Juli. Een zondag zowiezo.
Groet, Menno.
10 juli kan en ga ik vermijden. Wacht nog steeds op mijn motor maar ga ervan uit dat 'ie snel klaar is...BIG88 schreef:10 juli kan ik niet
dus ik hoop dat je die kunt vermijden
(leo ook niet trouwens voor het geval hij dat vergeet te melden)
Groet, Menno.
Beste Biggers
Datum "tour de fryslan" gaat 24 juli zijn . Verzamelen tussen 10 en 11:00 uur bij parkeerplaats naast Dorpshuis te Achlum (aan doorgaande weg- kan niet missen). Daar kunnen eventuele auto's en aanhangers geparkeerd worden. Klein dorpie nabij Harlingen net over afsluitdijk.
Graag nog even aangeven als je komt, kan ik tegen die tijd een lijstje met deelnemers samenstellen.
Zoals bekend wordt het een asfaltrit (Biggers op alternatieve onroadfiets dus mogelijk/welkom) die we in een één groepje rijden. De 2 organisatoren hebben een opvallend vest aan voor herkenbaarheid. Omdat ik niet tientallen deelnemers verwacht lijkt me dit de juiste optie. Na aanvang (bij aanwezigheid deelnemers) gaan we onderweg een (gebruikelijke/verplichte?) stop bij een Mac Donalds invoegen.
Eventueel commentaar/vragen zal ik zsm beantwoorden. Moet wel wat geduld bij; mijn computer is kapot en moet dit dus bij computer elders doen.
Datum "tour de fryslan" gaat 24 juli zijn . Verzamelen tussen 10 en 11:00 uur bij parkeerplaats naast Dorpshuis te Achlum (aan doorgaande weg- kan niet missen). Daar kunnen eventuele auto's en aanhangers geparkeerd worden. Klein dorpie nabij Harlingen net over afsluitdijk.
Graag nog even aangeven als je komt, kan ik tegen die tijd een lijstje met deelnemers samenstellen.
Zoals bekend wordt het een asfaltrit (Biggers op alternatieve onroadfiets dus mogelijk/welkom) die we in een één groepje rijden. De 2 organisatoren hebben een opvallend vest aan voor herkenbaarheid. Omdat ik niet tientallen deelnemers verwacht lijkt me dit de juiste optie. Na aanvang (bij aanwezigheid deelnemers) gaan we onderweg een (gebruikelijke/verplichte?) stop bij een Mac Donalds invoegen.
Eventueel commentaar/vragen zal ik zsm beantwoorden. Moet wel wat geduld bij; mijn computer is kapot en moet dit dus bij computer elders doen.
Groet, Menno.
Oki doki.....
Ik ben erbij op de rode brommer.....
Groeten,
Bas
Ik ben erbij op de rode brommer.....
Groeten,
Bas
Dag Menno, organisatiecomite,
Mag ik op de reservelijst) Ga het waarschijnlijk niet redden vanwege een werk- / OTR-vakantie in Zuid-Africa (ga oefenen voor Dakar) Mocht ik toch kunnen (weet ik waarschijnlijk pas de 23e juli), mag ik dan toch gewoon afreizen ?
Wil je me in dat kader ook sowieso de benodigde (start-)informatie toezenden. Succes met de organiatie in elk geval !
Mag ik op de reservelijst) Ga het waarschijnlijk niet redden vanwege een werk- / OTR-vakantie in Zuid-Africa (ga oefenen voor Dakar) Mocht ik toch kunnen (weet ik waarschijnlijk pas de 23e juli), mag ik dan toch gewoon afreizen ?
Wil je me in dat kader ook sowieso de benodigde (start-)informatie toezenden. Succes met de organiatie in elk geval !
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
PD-O S C A R
Hé PD-Oscar,
Uiteraard kun je altijd nog mee als blijkt dat je kunt (en wilt) 24-07. Onderstaand startinfo zoals reeds was aangegeven en tot nu toe bekend. Opzet en starttijd staat DR in, dus voldoende info lijkt mij Als je nog vragen hebt lees ik 't in 't forum. Lijkt me een heel relaxed ritje voor je na zo'n intensieve dakar-training! Afkicken...
Hoop je te zien.
Uiteraard kun je altijd nog mee als blijkt dat je kunt (en wilt) 24-07. Onderstaand startinfo zoals reeds was aangegeven en tot nu toe bekend. Opzet en starttijd staat DR in, dus voldoende info lijkt mij Als je nog vragen hebt lees ik 't in 't forum. Lijkt me een heel relaxed ritje voor je na zo'n intensieve dakar-training! Afkicken...
Hoop je te zien.
DR Menno schreef:Beste Biggers
Groet, Menno.
Start / Tijd is inderdaad duidelijk verhaal (excuses), dank je voor de soepele opstelling. Dakar training was maar een grapje hoor (veel te gevaarlijk, zeker na afgelopen januari), maar jouw opmerking ook ?!
Wellicht tot de 24e !
Groeten !
Wellicht tot de 24e !
Groeten !
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
PD-O S C A R
Ach, avonturiers genoeg die dat soort dingen doenPD-OSCAR schreef::Dakar training was maar een grapje hoor (veel te gevaarlijk, zeker na afgelopen januari), maar jouw opmerking ook ?!
Wellicht tot de 24e !
Groeten !
En ben blond, maakt m'n werkgever ook vaak dankbaar misbruik van...
Zie wel of ik je ga zien
Groet, Menno.
Landsmeer >>>> Achlum zo'n 110 KMLeo schreef:De snelste route van Uden naar Achlum over 225.6 km in ongeveer 2 uur en 26 minuten:
eindelijk iets waar ik dichterbij ben
daar moet ik gebruik van maken
tussen onze huisjes zit maar 130 KM dus kun je mij wel afhalen rijden we het laatste stukje gezellig samen op
scheelt je maar 15 KM is bij 120 maar 7½ minuut
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Hebben we al een lijstje met mensen die meegaan????
Ik ben benieuwd......
Het wordt vast mooi weer!
DUS KOMT ALLEN!!!!!
Ik ben benieuwd......
Het wordt vast mooi weer!
DUS KOMT ALLEN!!!!!