Reparatie-lijstje van deze week

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Tijdens mijn anderhalf uur rijden door het havengebied kwam ik wat dingetjes tegen die ik moet nazien.
Lijstje ziet er als volgt uit.
1-achterrem hoger afstellen(door dat trialen van me wil ik de rem nu hoger hebben staan)
2-ketting spannen
3-luchtfilter schoonmaken
4-cdi-unit verplaatsen zodat ik mijn 250cc 10 liter tank op de 125 kan zetten.
5-hij rookt verschrikkelijk, loopt verder goed. waarschijnlijk de rubberkit die ik gebruikt heb om de uitlaat mee af te dichten. checken dat het niet de oliekeerring is.
6-gasnaald vervangen, misschien is daarmee meteen het roken verholpen.
7-weer die kickstarter :x #@#@ die nog niet goed is

En zo is er iedere week wel wat. Het zijn ook geen grote dingen, maar net genoeg om je van de straat te houden voor een paar uurtjes :D
Laatst gewijzigd door huskie op ma apr 18, 2005 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JBassie
Contacteer:

2-ketting spannen
3-luchtfilter schoonmaken

7-weer die kickstarter :x #@#@ die nog niet goed is
De punten 2 en 3, doe je zowiezo na elk ritje, toch Huskie ? :lol:
En wat is er met je kickstarter, of dacht je dat je een elektrische had en was je dat vergeten :lol:
huskie

Kickstarter is een spiebaan op een spieas :? ofzoiets. Aluminium op staal. Nu de kickstarter spiebaan is op... en glijdt dus met trappen over de as. Heb er nu een gat in geboord met een 3,5mm spie er doorheen maar trap met mijn kippekracht toch elke keer die nieuwe spie kapot. Dus moet een geharde bout m4 door, of in het ergste geval een grotere gat met geharde m5. Waardeloos... en een nieuwe kickstarter kost slechts 125 euro :lol: Een scooter kickstarter setje kost 30 euro :shock: en is bijna hetzelfde..
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie