Frans Sigmans overleden

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
adje

Heb ik net gelezen op het motorplanet forum.

Heel slecht nieuws heeft ons zojuist bereikt. Frans Sigmans is vandaag overleden op 57 jarig leeftijd. Meer weet ik op dit moment niet maar ik wil graag mijn medeleven betuigen naar zijn nabestaande.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Joop

adje schreef:Heb ik net gelezen op het motorplanet forum.

Heel slecht nieuws heeft ons zojuist bereikt. Frans Sigmans is vandaag overleden op 57 jarig leeftijd. Meer weet ik op dit moment niet maar ik wil graag mijn medeleven betuigen naar zijn nabestaande.
Dat is heel erg jammer :cry: :cry: . Frans was een fantastische motorcrosser in zijn topjaren ( de jaren 70).
nupke

Hoewel ik Frans persoonlijk niet gekend heb, sta ik ervan te kijken hoe aangedaan ik hiervan ben. Ik heb een aantal weken geleden bij zijn zoon een WR 450 gekocht en onlangs een hele tijd met de vrouw van Frans gebabbeld, Frans was toen druk in de weer. Een hartaanval heb ik begrepen, en zo jong............, m'n medeleven aan iedereen die 'm dierbaar was.
huskie

:cry: Ik wens de familie en vrienden van Frans Sigmans veel sterkte met de verwerking van dit verlies.
En Nupke, ik kan me het voorstellen hoe vreemd het voor je moet zijn om dit opeens te lezen, te horen. Zo zie je iemand zijn werk doen, en zo is hij er niet meer :cry:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie