Geheime wegen enduro...

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Geheime wegen enduro/140km Zaterdag 2 april 2005 Het vertrek: Het vertrek aan aan de Molen van Haleux om 9H30 geeft aan.

Tocht aan road-book. Een gids zal enkele piloten voor zijn rekening kunnen nemen. Van Aywaille zullen wij het gebied gelegen tussen Ouffet, Esneux, Dolembreux, Louveigné, Theux, Remouchamps bezoeken.

Zoals de naam balade al zegt, zijn de opeenvolgende wegen ingewikkeld om te volgen maar vormen een vrij uitzonderlijk geheel door de campagne, bosjes en dorpen. De hoogteverschillen veranderen voortdurend en laten de ontdekking van uitgebreide panorama's toe.

Het gaat om een tocht van gemiddelde technische storing, maar van 150 km ongeveer, derhalve een goed uithoudingsvermogen van de rijders vraagt, vooral indien het terrein modderig is. Alle soorten off-roadmotor worden toegelaten, uitgerust met enduro of crossbanden. zal het vertrek niet voor motoren met open uitlaat toegestaan kunnen worden, en elke overdreven snelheid bij de kruising van andere gebruikers van de weg zou de deelnemer van de rit kunnen uitsluiten. U moet in bezit van noodzakelijkheden van reparatie van lekke band (s) en de werktuigen van uiteennemen van uw wielen en herstelling in het algemeen zijn.

De prijs: Verplichte reservering door het bedrag van 35 te betalen? (30€ voor de leden) voor 15 maart. Het kleine ontbijt, de avondmaaltijd en de organisatie worden in dit bedrag ingesloten. Dranken aan tafel zijn ingesloten.

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Noppy
Laatst gewijzigd door Noppy op di feb 22, 2005 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
:toost:
adrenaline seeker
Berichten: 42
Lid geworden op: vr okt 01, 2004 13:39
Locatie: antwerpen

Alle soorten off-roadmotor worden toegelaten, uitgerust met enduro of crossbanden. zal het vertrek niet voor motoren met open uitlaat toegestaan kunnen worden

ik wil wel meekomen maar ik heb een doma uitlaat op men crosser staan dus die zal wel teveel lawaai maken zeker en ik heb de standaard uitlaat niet :cry:
there ain't no hill to high
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

je hebt nog alle tijd hoor en het is pas op 2 april :D



(Jan Bas die ook wel zin heeft om offroad te gaan, maar alleen een crosser heeft)
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

leuk he, die web vertalers :)

ik neem aan dat dit ook een Andre ritje is?

dan doe ik wel weer mee :))
smurf.
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

idd

P.S. Is je zoon al weer beter? Zo niet, alsnog beterschap;-)
:toost:
maxwr450f
Berichten: 60
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 21:30
Locatie: Siebengewald

Ik heb wel zin om mee te gaan!!
MaxWR450F

2fast4you
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Daan is weer beter, dank je.

1 t/m 4 april moet ik werken op een beurs :cry:
gelukkig staan er op http://www.ofroad.net/calendar.asp nog wat alternatieven
smurf.
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Da's op zich prima; ik had me ook voor de rit van Leo ingeschreven, ik was 't alleen ff vergeten :o

Ik ben sinds vandaag ook weer op de been, lekker wezen werken.

Noppy
:toost:
Plaats reactie