Vandaag heerlijk gereden langs de zandduinen van de A2. Mijn handtekening ff gezet op de hillclimbs die je vanaf de A2 kunt zien. Verrassend dat je in z'n derde versnelling naar boven klimt (35 gradenhelling) en dat je maar 15km/u omhoog gaat.
Vervolgens binnendoor gestoken richting Laren, naar het vermeende illegaal crosscircuit bij de Witte Bergen (wou met eigen ogen zien dat 't er niet was.
Verdomd veel maneges gezien daar met paden met vette modder, moddergaten, trialproeven. Leuk dat er wel bordjes staan "verboden voor paarden" maar "verboden voor motoren" zijn ze vergeten
Er is één ventweg, uiteraard parallel aan de straat, met plassen en kuilen, echt asociaal dat zo iets bij ons in het Gooise matras nog bestaat, écht niet chique! Wel vette modder...
SSteve, jij zij toch dat er in die buurt maar één pad was? Ik heb er wel 10 gezien in een vierkante km! Ben toch benieuwd waar er illegaal gecrosst wordt.
Nog vastgezeten in een greppel, heerlijk fontijnen met modder spoten drie meter de lucht in!
Wanneer gaan we eens rijden daar Steve?
Grx,
Noppy
Ritje rond Laren / Eemnes
Moderator: ghulst
Is wel eens andersNoppy schreef:Leuk dat er wel bordjes staan "verboden voor paarden" maar "verboden voor motoren" zijn ze vergeten
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Noppy schreef:Vandaag heerlijk gereden langs de zandduinen van de A2. Mijn handtekening ff gezet op de hillclimbs die je vanaf de A2 kunt zien. Verrassend dat je in z'n derde versnelling naar boven klimt (35 gradenhelling) en dat je maar 15km/u omhoog gaat.
Vervolgens binnendoor gestoken richting Laren, naar het vermeende illegaal crosscircuit bij de Witte Bergen (wou met eigen ogen zien dat 't er niet was.
Verdomd veel maneges gezien daar met paden met vette modder, moddergaten, trialproeven. Leuk dat er wel bordjes staan "verboden voor paarden" maar "verboden voor motoren" zijn ze vergeten
Er is één ventweg, uiteraard parallel aan de straat, met plassen en kuilen, echt asociaal dat zo iets bij ons in het Gooise matras nog bestaat, écht niet chique! Wel vette modder...
SSteve, jij zij toch dat er in die buurt maar één pad was? Ik heb er wel 10 gezien in een vierkante km! Ben toch benieuwd waar er illegaal gecrosst wordt.
Nog vastgezeten in een greppel, heerlijk fontijnen met modder spoten drie meter de lucht in!
Wanneer gaan we eens rijden daar Steve?
Grx,
Hallo Heb je nog een stukje offroad op GPS in de buurt??
Groetjes Alp
Noppy
Weet je hoe je binnendoor off-road van Apeldoorn naar Strand Nulde moet rijden?
Vanaf Nulde zou je Nijkerk in kunnen duiken en dan langs Amersfoort richting Leusden, Driebergen, Houten, Nieuwegein.
Vanaf NIeuwegein langs de Meern, Woerden en dan terug naar de A2, daar wordt flink gewerkt en zoveel mogelijk off-road door naar Amsterdam?
Is dat wat je bedoeld?
Noppy
Vanaf Nulde zou je Nijkerk in kunnen duiken en dan langs Amersfoort richting Leusden, Driebergen, Houten, Nieuwegein.
Vanaf NIeuwegein langs de Meern, Woerden en dan terug naar de A2, daar wordt flink gewerkt en zoveel mogelijk off-road door naar Amsterdam?
Is dat wat je bedoeld?
Noppy