XR-CLUB

Moderators: ghulst, Zot

XR600R

Hallo zandhappers,

Is er in nederland een XR-club of vereniging :?:
Zo niet.......wie wil die dan oprichten :lol:
Ik wil met nog wel een aantal gasten lid worden............ :wink:

Of is de XR-otiek in nederland afgelopen. :oops:
Nog altijd breukloos
wil

Goed plan, kwil best meewerken.
Gast

Hoi mede xr`en,

Ik vind het een strak idee zo`n hollandse xr club.

Waar en wanneer is de eerstvolgende meeting ?

Groeten,
LEO
BIG88

:zwaaien: pas maar op,zodra er een club is koopt de neus wat anders ;-)
................................................ :lol: ............................................
have BIG fun

D.F.M.T.
Gast

Dan zal er toch eerst een kluppie moeten zijn :?

Ik dacht dat ik de zeldzaamste fiets in nederland reed maar daar hebben we toch nog 30 man/vrouwen van kunnen vinden die dezelfde fiets rijden.

Volgens mij is de xr-otiek echt afgelopen :cry: en rij ik nu echt de allerzeldzaamste fiets in nederland (samen met Wil en xr600r).

Mocht ik het mis hebben en er zijn nog meer xr rijd(st)ers in nederland die de oproep van xr600r ook wel zien zitten laat eens iets van u horen dan :!:

Groeten,
LEO
Gast

Zijn XR250r-ertjes ook toegestaan???
Xr is Xr 8)

Als je de buitenlandse sites bekijkt komen alle cc voorbij.

Nou dan zijn we dus al met z`n 4n !

Nog ff en we kunnen de arena afhuren :P

Groeten,
LEO
Gast

"jullie" :cry:

is tot nu toe nog even alleen maar "jij" en "ik" als ik de tot nu toe de reacties zo bekijk.

Ik heb je een Persoonlijk Bericht verzonden.

LEO
Franzz

Het lijkt uit te sterven met de XRen iedereen heeft een 525 maar ze zijn onverslijtbaar dus ze blijven wel.
Ga zelf ook regelmatig vreemd met een suzuki en een kawa bitactus.
Maar de XR blijft een leuk bezit hoop jullie eens te zien op een Xr meeting.
Doei Franzz
Barry

Uitsterven?? zo hier en daar kom ik er toch nog wel is 1 tegen(bij mij in de schuur :lol: ), zelfs hier in de randstad!
Maar ik vin t ook wel een goed id zo'n cluppie! (kan ik bij een eventueele meeting meteen is kijken of mijn xr echt wel zo snel is als dat de vorige eigenaar beweert)
XR600R

XR Power Only!!! schreef:Aha, leuk leuk! Komen jullie ook naar bilstain??? Zo niet kunnen we mischien een meting regelen???
Mischien dat er iemand is die een site wil bouwen voor de XR-club?

(moeten we wel wat meer leden hebben)
Wij komen met 4 xr's naar bilstain.
1 XR650R / 2 XR600R / 1 XR400R.
Nog altijd breukloos
Arno

Hoi Rob,

Ook weer eens op het forum,
misschien in stomme vraag maar wat is er in Bilstain ?? en waar ligt dat ??

ps Ik heb ook nog een XR in de garage staan, mag ik ook lid worden (is wel al verkocht maar ja) :-)
huskie

Ik heb een XR gehad, rij nu helaas :wink: een huskie.
Bilstain is een stuk eigen grond waarop gereden mag worden met elk soort voertuig. Ligt in het land van de belgen, even onder luik, geloof ik.
Schijnt nogal technisch en keiering te wezen. Verder ben ik er nooit geweest maar dat verandert wellicht als het noppenforum daar neerstrijkt.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Contacteer:

Tussen Aken en Luik, iets ten noorden van van de plaats Limbourg
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
XR600R

Arno schreef:Hoi Rob,

Ook weer eens op het forum,
misschien in stomme vraag maar wat is er in Bilstain ?? en waar ligt dat ??

ps Ik heb ook nog een XR in de garage staan, mag ik ook lid worden (is wel al verkocht maar ja) :-)
Hoi Arno...........ben even op vakantie geweest.
Das inderdaad balen van die Yaamaahaamaa.
Het wordt tijd dat de vorst uit de grond gaat..................dan kunnen we weer.
Misschien ga ik zondag naar Augus, (heb inmiddels een aanhanger gekocht) kunnen we richting Roermond/Herkenbosch.
Als je zin hebt om mee te gaan moet je Augus maar even bellen.
Ik hoorde van Augus dat Helden de eerste tijd vermeden moet worden, omdat iemand daar een hond kapot heeft gereden.

Trouwens Bilstain ligt in BELS.
De wambach groeve moet ook leuk zijn, maar weet niet of je er nog mag komen. Wat mij betreft kunnen we ook daar naartoe gaan.
Nog altijd breukloos
Arno

Wat een stomme hond, Ik wil wel mee gaan maar dan moet ik met de mountainbike gaan en ik weet niet of jullie mij dan wel bij kunnen houden. :lol:
Ik heb de XR verkocht, die wordt zondag morgen opgehaald :-(

Dat die vorst nog maar effe in de grond blijft tot ik mijn nieuwe brommer heb (anders baal ik helemaal als een stekker) :?
Wat ben ik toch een egoist he ? :twisted: Nee, ik hoop voor jullie dat het gauw warmer wordt :D

De Yam zou binnen zijn gekomen bij Yamaha nederland maar moet nog klaar worden gemaakt voor nederland, (snelheidsmeter, knipperlichtjes) en dat zou nog 1 tot 2 weken duren, ik moest maar op eind Febr tellen :cry:
JerOEN XRV

Hoi piepels,

Omdat ik zo ontzettend veel respons kreeg op mijn vraag over 'zwakke' punten van de xr600's uit '90 heb ik hem maar gewoon gekocht dan kom ik er zelf wel achter :lol: of zou het betekenen dat er gewoon geen zwakke punten zijn?

XR club lijkt me wel gaaf! count me in!
Ik ben met m'n twin ook lid van de transalpclub en die doen ook leuke dingen in de modder! Dus dat een cluppie leuk kan zijn weet ik uit ervaring!

JerOEN
ATIC#1007 / TCN#397
redrider013

Er is vast nog wel plek voor een extra BRP ;-)
(ofwel een XR650R voor de niet-insiders..)
laat eens weten of er nog een meeting komt, dan ben ik er bij..
Grtz Ed
Gast

Doe ik het eerste voorstel voor een "meet and greet":

www.djmotors.nl acties / evenementen

Voor de allroadritten starten al zeker:
2 brp`s
2 xr600r
1 xr400r

Roadbook allroadritten op A5 format

Laat maar horen of u er ook bij gaat zijn.

LEO
de antrapper

:twisted: Ik hoop toch niet dat de XR stervende is, ik heb er net een gekocht, rijd als een beest, en bijna niemand krijgt hem gestart(ik meestal wel)
Zijn er verdere ontwikkelingen om een club op te bouwen, ik lees teveel ellende over deze fiets, wat leuks kan ook geen kwaad(zal wel moeilijk zijn)
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gast

de antrapper schreef:.....Zijn er verdere ontwikkelingen om een club op te bouwen......
:oops:

Denk dat een nederlands xr-forum / xr-website een goede zet kan zijn.

Rottige is dat je dan een of meerdere personen moet zien te vinden die daar de tijd voor wil(len) vrijmaken.

Iemand interesse :?:

LEO
Gentle Giant
Contacteer:

De Neus schreef:
de antrapper schreef:.....Zijn er verdere ontwikkelingen om een club op te bouwen......
:oops:

Denk dat een nederlands xr-forum / xr-website een goede zet kan zijn.

Rottige is dat je dan een of meerdere personen moet zien te vinden die daar de tijd voor wil(len) vrijmaken.

Iemand interesse :?:

LEO
Als een XL600 met noppen en een XR uitlaat ook mee mag doen ;-)
Gast

Hoi Gentle Giant,

Ik persoonlijk heb totaal geen bezwaar in een xl / xr / nx ? club maar ik ben dan ook geen (die hard) endurist / offroadrijder maar meer een allroader.

Ik weet ook niet of er al een "plekkie" is waar de xl rijders zich kunnen laten horen / zien.

De reacties op jouw oproep zullen het ons vertellen.

LEO
Gentle Giant
Contacteer:

De Neus schreef:Hoi Gentle Giant,

maar ik ben dan ook geen (die hard) endurist / offroadrijder maar meer een allroader

LEO
Same for me :)
Gast

Hoi Gentle Giant,

Wat we niet over het hoofd moeten zien is dat de XR in de (begin)jaren 90 als DE enduro/offroadfiets gold en dat mensen hem voor die doeleinden nog steeds aanschaffen (en terecht ! ).

De andere kant van het verhaal is dat er ook hele mooie SM versies rondrijden.

Die groepen rijd(st)ers zullen we ook geinteresseerd moeten zien te krijgen naast de xr/xl allroaders als het forum/ de website zo compleet mogelijk moet zijn.

Laat eens horen wat jouw gedachten hierover zijn.

Groeten,
LEO
Gentle Giant
Contacteer:

De Neus schreef: Ik persoonlijk heb totaal geen bezwaar in een xl / xr / nx ? club maar ik ben dan ook geen (die hard) endurist / offroadrijder maar meer een allroader.

Ik weet ook niet of er al een "plekkie" is waar de xl rijders zich kunnen laten horen / zien.

De reacties op jouw oproep zullen het ons vertellen.

LEO
Een XL is ook niet een echte OTR, meer een all-road, maar dan van het lichtere soort. En zeker ook zoals ik 'm gebruik: via asfalt de leukste bos- en akkerpaadjes bezoeken.
Plaats reactie