Ik ben bezig de achterbrug van mijn motor af te halen maar er is een bout krom, iemand enig idee hoe ik deze eruit kan krijgen?
achterbrug bout krom
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Als ze niet te krom is, kan je proberen ze eruit te tikken met een doorslag....
Je zal sowieso een nieuwe moeten plaatsen, dus kan je ze ook in twee slijpen, misschien dat je ze er dan uitkrijgt.....(aan de hand van de tekening lijkt dit te lukken, maar gezien het linksysteem er waarschijnlijk nog aan zit zal dit niet gaan......)
Uittikken dan maar??
Je zal sowieso een nieuwe moeten plaatsen, dus kan je ze ook in twee slijpen, misschien dat je ze er dan uitkrijgt.....(aan de hand van de tekening lijkt dit te lukken, maar gezien het linksysteem er waarschijnlijk nog aan zit zal dit niet gaan......)
Uittikken dan maar??
-
- Contacteer:
Het is al gelukt, heel warm maken met een gasbrander en er dan heel hard op slaan
-
Was zeker meer vastgerot dan krom, of niet?YZ 80 DAVID schreef:Het is al gelukt, heel warm maken met een gasbrander en er dan heel hard op slaan
-
- Contacteer:
ja, allemaal roest en geen druppeltje vetspeedphreax schreef:Was zeker meer vastgerot dan krom, of niet?YZ 80 DAVID schreef:Het is al gelukt, heel warm maken met een gasbrander en er dan heel hard op slaan
-
Dat dacht ik eigenlijk al maar omdat je zo stellig zei dat hij krom was heb ik mijn mond maar gehouden. Dit soort bouten gaat eigenlijk bijna altijd alleen maar door corrosie vastzitten.
Nou,
das eigenlijk niet zo moeilijk.
Met een te lichte veer of slecht dempende achterschokker is het zo voor mekaar.
das eigenlijk niet zo moeilijk.
Met een te lichte veer of slecht dempende achterschokker is het zo voor mekaar.