ik zoek kawa groene verf, waar kun je dit kopen??

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Waar kun je kawasaki groene verf kopen, iemand een idee of een spuitbus of wat verf over?

Thanx
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

nergenst.... met een beetje geluk kom je ergenst de precieze kleur tegen, ik heb zelf een spuitbus van motip die kwam het meest overeen (scheelt 1 of 2 tinten)
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

ofwel een spuitbus laten maken met de zelfde kleur koden wantr ik dacht dat da ook gaat
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

PJ1 maakt Kawasaki verf .... en ook honda, KTM, Suzuki en Yamaha verf, in een spuitbusje....zoek een PJ1 dealer, uit amerika halen wordt een prijzig grapje

http://www.teamcc.com/catalog_product_d ... eyword=pj1
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Husky
Berichten: 2
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 16:20

In Munsterbilzen langs Jaqmaer (Suzuki - dealer) ligt een spuiterij, zij kunnen ook kleuren inscannen maar hebben ook een kleurwaaier waar alle auto en motokleuren in staan, na enkele dagen kun je daar je spuitbus afhalen.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Husky schreef:In Munsterbilzen langs Jaqmaer (Suzuki - dealer) ligt een spuiterij, zij kunnen ook kleuren inscannen maar hebben ook een kleurwaaier waar alle auto en motokleuren in staan, na enkele dagen kun je daar je spuitbus afhalen.
Welk land is dat???
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

belgie
ligt tegen genk
denk ik
Gast

STTEVE schreef:
Husky schreef:In Munsterbilzen langs Jaqmaer (Suzuki - dealer) ligt een spuiterij, zij kunnen ook kleuren inscannen maar hebben ook een kleurwaaier waar alle auto en motokleuren in staan, na enkele dagen kun je daar je spuitbus afhalen.
Welk land is dat???

Heel ver van Amerika, (niet America in venlo dan)
jongens toch
Gast

Tja 5 km van hier is ook een "amerika" maar denk niet dat ze er limoen groene kawa verf hebben!

De meeste nederlandse schadehersteller kunnen ook wel kleuren inscannen! maar daar hangt een prijskaartje aan.

Een spuitbus zou wel ok zijn, behalve dat de kwaliteit nooit zo denderend is .
Gebruikersavatar
mxrider#28
Berichten: 436
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16

leuk en aardig dat "inscannen" maar bijna altijd scheelt ook dat een wel 1 of meer tinten en het kost je klauwen met geld, voor een klein flesje van wat zou het zijn.... 10ml betaal je al snel 10 euro.

ik heb het zelf gewoon anders aangepakt met dat kawa groen... ik heb mijn frame gewoon opnieuw laten spuiten :D (en ik heb er zelfs nog een pot dezelfde verf bijgekregen ook om bij te tippen)
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Ik kan spuitbus PJ1 leveren, kost 10 € voor een bus.

Bestaan twee types van

green 88-
glow green 97- (matches kawa factory and pro circuit glow green)
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Gast

jammer heb net bij japparts een spuitbus besteld inkl. verzenden 22 eurie en dan heb je maar een klein 150ml busje ;-(

Mischien dat ik tzt meer nodig ben.

Bedankt in ieder geval

De kleur die op deze bus staat is 7f lime green 88-2011
Gast

Ik was laatst bij www.meursmotors.nl en daar stonden een heleboel van die groene spuitbussen, heb alleen niet gezien wat ze kostten.
Plaats reactie