Enduro gebeuren in België

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
xander

Ok, hier staat nl achter het adres van noppenforum.
Toch ben ik er zeker van dat er meer op het terrein gebeurt in België dan in Nederland.
Waarom laten die Belgen het niet weten? (m.a.w. waarom laten ze de anderen er niet mee van genieten?)
Ik kijk wekelijks naar de agenda en kalender, maar weet weinige zondagen waar ik kan gaan rijden.
xander :(
Rijden, nu, en waar het nog kan!
Gast

xander schreef:Waarom laten die Belgen het niet weten? (m.a.w. waarom laten ze de anderen er niet mee van genieten?)
Waarom voel ik me nu een beetje op m'n pik getrapt...
Als er een rit in Belgie of eender waar is waar ik weet van heb, dan heb ik die altijd hier aangekondigd.
Kijk bv November Borgloon, je kan zelf het inschrijvingsformulier dl.
Dat Freek de voorbije maanden verwijderd heeft lijkt me ook maar logisch. Daar heeft niemand nog boodschap aan.
Maar om zo'n stelling in te nemen nadat je 2maand geregd bent hier vind ik er een beetje over...
jofa
Contacteer:

Enne... Er staat toch echt .COM achter hoor :wink: :lol:
Freek
Site Admin
Contacteer:

com, com, er staat geen .nl achter. :wink:

De domeinnaam www.noppenforum.nl is wel van mij, maar ik heb het nooit gebruikt.
.com leek me beter.

Iedereen kan in de agenda posten, dus kom je iets tegen, post het dan in de agenda.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
henk-v
Contacteer:

bedenk je even dat het off road gebeuren in nederland in de lente en herfst plaatvind en in belgie in de zomermaanden
Alle evenementen die vrij in te schrijven zijn worden in de agenda vermeld , vaak zeer uitgebreid dankzij #316 Guyke , de noppenforum dag deze zomer was ook in belgie , dus als je ons een jaartje bezoekt mag je weer commentaar geven op de agenda en ondertussen mag ook jij het internet afspeuren naar mooie ritten die door ons allemaal te rijden zijn
Redski
Contacteer:

Kijk eens op de site; www.enduro.be ,onder balades staan hier behoorlijk wat ritten die je kunt rijden. Zoals al vermeld word door onze Belgische vrienden (Guyke) vaak al van te voren zo'n rit uit deze kalender aangekondigd. Maar als je in de laatste maanden van het jaar nog een volle kalender verwacht heb je het niet helemaal begrepen denk ik dan.
Ik bedoel, van de week nog even Hengelo en dan zien we in het voorjaar wel weer.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
xander

He Guyke,
deze vraag was zeker helemaal niet als kritiek bedoeld.
Ik ben nu inderdaad in de agenda gaan kijken, en stel vast dat er zelfs op het einde van het seizoen nog wat dingen te beleven zijn.
Felicitaties voor de mensen die de moeite doen om de evenementen op dit forum bekend te maken.
Maar weet je ik ben dit jaar na 20 jaren baanmotor terug bij mijn eerste liefde (zand en blubber ) terecht gekomen, en kan er maar niet genoeg van krijgen.
Groetjes,
Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
DirtFreak.Q

Ik hou niemand tegen om evenementen in onze kalender te zetten, de site heeft 1200 bezoekers per dag, dus het is niet dat het ongemerkt voorbji zal gaan... Maar zoals ik al jaar en dag weet is eht allemaal schitterend tot men eens een gunst vraagt (namelijl: zet eens uw evenement in onze kalender) en dan is het allemaal teveel gevraagd...

Dus, wie zich WEL geroepen voelt: http://www.motor-europe.com/events/addevent.asp dan kunnen we het spul eindelijk eens aanvullen.
Er staan al enkele ritten in... feel free to add more! Ik doe dit OOK voor de lol en ook voor NIKS (nada, free, gratis, njet, nul, nougaballen) dus het is niet dat ik steenrijk wodt van die site, in tegendeel!

Maar inderdaad misschien kunnen we nu eindelijk eens de spullen wat gaan verspreiden.

Groetjes,

Dominique
Plaats reactie