ik heb een rm 125 uit het bj 91 maar ik heb dus nu een stopknop bestelt omdat die er niet meer op zat maar nu weet ik echt niet hoe ik hem moet aansluiten ik weet wel dat ik hem moet aansluiten op de kabels die uit het blok lopen maar op welke kleur kabels weet iemand dit of kan ie mij op een andere manier helpen.
alvast bedankt , $t@n
stopknop probleempje
Moderator: ghulst
-
meestal zit het stekkertje ongeveer onder de tank dus ff tank er af en ff kijken of je een loos stekkertje of 1 of 2 draden tegenkomt, kleuren weet ik niet, en al zou ikhet weten zal je er weinig aan gehad hebben met mijn kleurenblindheid
bij mijn cr125 zijn het de groene en zwarte draad, de groene moest ik dacht ik op het frame bevestigen ( massa/aarde)
igg wel die 2 draden
igg wel die 2 draden
òke dit is wel chill dat ik dit dan nu weet maar ik denk dat het bij vrij veel motoren dezelfde kleur is kwa draden ik zie het wel er zal vast niet echt iets heel ergs gebeuren als ik hem verkeert aansluit
Anonymous schreef:òke dit is wel chill dat ik dit dan nu weet maar ik denk dat het bij vrij veel motoren dezelfde kleur is kwa draden ik zie het wel er zal vast niet echt iets heel ergs gebeuren als ik hem verkeert aansluit