http://www.dmxsradio.com/visit_entry.asp?EntryID=198
Moderator: ghulst
Awel Husky ik zou u graag eens bezig zien !!!!!!!!!!!!!huskie schreef:nice
z'n bochten snelheid kan nog wel wat verbeteren
Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
ik heb ook wel eens andere foto`s van iets eerder gezien, en daar gaat hij op de zelfde manier doorheen... die andere foto`s waren ook van iets verder af genomen en meer vanaf boven gezien.stteve (niet ingelogd schreef:Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe manier van sporen rijden is, want dan moet ik weer zijwieltjes monteren
Tja, dan valt er inderdaad niet veel meer te zeggen dan 'amazing".mxrider#28 schreef:ik heb ook wel eens andere foto`s van iets eerder gezien, en daar gaat hij op de zelfde manier doorheen... die andere foto`s waren ook van iets verder af genomen en meer vanaf boven gezien.stteve (niet ingelogd schreef:Die foto's laten alleen het einde van het spoor zien, maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij dat spoor in ging. Wie weet had hij daar wel alletwee zijn benen aan de linkerkant van de Kawa.
Ik hoop niet dat dit de nieuwe manier van sporen rijden is, want dan moet ik weer zijwieltjes monteren