op de carb zit een choke van keihin, heel logisch natuurlijk, maar je kunt hier dus ook aandraaien, als je deze verdraait. worden de prestaties vand e motor dan ook anders? of is dit gewoon meer voor stationair?
zo jah. wat is dan meestal de beste stand (orgineel 125cc cr)?
bvd
choke verdraaien
Moderator: ghulst
na lang zoeken heb ik wel gevonden en ben ik er nu wel achter. alleen jammer dat met 16vieuws niet even zo'n simpel antwoord gegeven kan worden....,
voor de mensen die het ook niet weten, je kunt daar je stationairlopen van de motor mee stellen
voor de mensen die het ook niet weten, je kunt daar je stationairlopen van de motor mee stellen
-
- Contacteer:
barry niet iedereen zal dit natuurlijk weten en niet iedereen heeft een cr 125 gehad met een keihin carb, en als je het bouwjaar niet vernoemt hoef je natuurlijk ook geen afstelgegevens te verwachten, een cr uit 85 heeft nu eenmaal andere instellingen dan een uit 2004.
Prestaties blijven gelijk, je moet het gewoon proberen. Er is geen ideaal die bij elke motor werkt. Als je hem afstel als hij niet echt warm is heb je meestal de volgende keer het probleem dat hij lastiger start. Hij stelt eigenlijk alleen het deel tot 1/8 gas, nromaal merk je daar dus niet veel aan
Prestaties blijven gelijk, je moet het gewoon proberen. Er is geen ideaal die bij elke motor werkt. Als je hem afstel als hij niet echt warm is heb je meestal de volgende keer het probleem dat hij lastiger start. Hij stelt eigenlijk alleen het deel tot 1/8 gas, nromaal merk je daar dus niet veel aan
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
barry! schreef:op de carb zit een choke van keihin, heel logisch natuurlijk, maar je kunt hier dus ook aandraaien, als je deze verdraait. worden de prestaties vand e motor dan ook anders? of is dit gewoon meer voor stationair?
zo jah. wat is dan meestal de beste stand (orgineel 125cc cr)?
bvd
ik heb dat laatst ook ondekt bij mijn cr 250 uit 1991
der staat idle adjust op, dat is engels voor stationair regelen.