Motor ongelukken op conto van gemeente amsterdam

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huspuppie

Vandaag weer een staaltje van moedwillige doodslag ondervonden.
Na de hele middag wat getraind te hebben in het haven gebied besloot ik als laatste nog even een mooie tafelberg te pakken.
Die tafelberg ligt daar al 4 maanden of zoiets, en wordt door vele rijdertjes en rijders gebruikt om wat tegenop te rijden.
Vanaf de kant waar ik vandaan kwam zag ik niets vreemds aan de berg, maar bovenop aangekomen bleek de hele zijkant weg gegraven te zijn, maar dusdanig dat rijders die dus aan komen rijden daar geen weet van hebben.
Ik donderde dus naar beneden en ben er met een near death experience vanaf gekomen. Knie geraakt plus een enkel, stuur krom, maar verder okee.
En ik altijd maar verkondigen: rij in safety mode.
Nou, mannen en vrouwen, ik kan jullie vertellen dat op de mannier zoals de gemeente daar bezig is, met het op zeer moordadige mannier creeeren van valkuilen voor motorrijders, er weinig kruit tegen op gewassen is.
De loonwerkers die daar moedwillig, op last van de gemeente, dodelijke situaties creeert ga ik persoonlijk aan zijn .... ophangen.
Kinderen rijden daar rond op hun minibikies, en ik begrijp niet dat er daar grondwerkers door de week bezig zijn, met het ultieme doel om kinderen te laten verongelukken.
Het havengebied heeft een gedoogbeleid wat crossen betreft, maar is achterbaks en moorddadig bezig met als doel kinderen en volwassen moedwillig te laten verongelukken opdat wij daar uiteindelijk niet meer zullen komen.
Mijn gedachte gaat uit naar al die die door toedoen van de gemeente als zijn verongelukt. Misschien word het tijd voor een aanklacht tegen de gemeente amsterdam, bij de politie neergelegd, met als onderwerp: Moord.
huskie

sorry, bovenstaande is dus van mij. Computer deed vreemd, was dus wachtwoord kwijt. :x Maar ben nog steeds pissed :evil:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
adje

Zo zie je maar weer dat routine gevaarlijk is.
Vertrouw er nooit op dat in zo'n situatie altijd alles hetzelfde blijft.
Ik heb toevallig gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt met het verschil dat ik WEL vooraf de situatie verkend had en er derhalve goed vanaf ben gekomen.

Huskie , beterschap met je knie en enkel.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
mxrider#28

blij dat je je verhaal nog hebt kunnen vertellen :) maar zulke dingen zijn echt achterlijk... maar wie houd de gemeente tegen :? die doen toch wel wat ze willen :evil:
N!co
Contacteer:

huspuppie schreef:...
Misschien word het tijd voor een aanklacht tegen de gemeente amsterdam, bij de politie neergelegd, met als onderwerp: Moord.
Denk je niet dat het dan snel afgelopen is met dat gedoogbeleid...
john b

ondanks t gedoogbeleid en het rijden op eigen risico weet ik van een grondwerker die ik laatst heb gesproken dat ze t een onmogelijk terrein moeten maken vandaar ook her en der een greppel overdwars en rare afgravingen want normaal werkt een machinist niet zo :evil:
doe wat je niet laten kunt
huskie

Nico, dat het een aflopende zaak is, is bij een ieder bekend. Maar om het op deze mannier te doen, Dat is moordddadig op z'n zachtst gezegd. Laten ze gewoon gaan bouwen en waar ze egaliseren hekken plaatsen. Op deze mannier gaat het misschien wel gebroken nekken kosten. Had bij mij makkelijk gekund. Ze zijn echt zeer gevaarlijk bezig. Heuvels afgraven aan die kant die uit!!!! het zicht ligt.
Je kunt heuvels ook gewoon bij de aanrit weggegraven zodat iedereen het ziet.
Greppels graven enkel en alleen om motorrijders te laten verongelukken.
Dat de gemeente zich hier mee in laat... , criminelen zijn het.
Hoe heet dat wethoudertje van verkeer ook alweer, die geen crosscircuit meer wilt in Amsterdam. Ben even haar naam vergeten. O ja,.. Mrs Death.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Sjokske

ad f. schreef: Ik heb toevallig gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt
Waaroo Ad ? Ben ik tenminste ook een gewaarschuwd man.
Was het toevallig bij de heuvelklim in het bosje bij H. :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Zot
Contacteer:

Dit gedoe is al jaren aan de gang en als frequent A'dam-west rijder moet je dat weten. In A'dam-west kun je nergens vanuit gaan. Doe je dat wel dan ben je dom bezig.

Zeker als je zelf mensen waarschuwt hiervoor. Zie http://www.noppenforum.messageboard.nl/ ... php?t=1220

Over een week kun je er aan de stijle kant mooi tegenop springen :D
Ik heb al een paadje gezet daar 8)
Afbeelding
huskie

Ja Ro, dat gaf ik ook aan in het begin van dit topic. Rij altijd in safety mode. :oops:
Laten we hopen dat mijn ervaring weer andere beweegt tot opletten.
En die steile kanten zijn zeer leuk tegenwoordig. Zolang je ze van de goede kant af benadert :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Jean_BM

Ik ben gisteren met m'n maat Wouter op het zelfde punt (als je de tafelberg bij de benzinestation richting het spoor bedoeld) de fout in gegaan.
Na eerst te hebben geconstateerd dat de heuveltjes dichtbij het pompstation op één na verwijderd zijn reed ik op die tafelberg af. Ik wist dus dat er in de buurt was gegraven maar toch was ik eigenwijs en ging met redelijke snelheid richting de betreffende tafelberg. Die zag er helemaal intact uit dus ik dacht dat het wel goed zat. Dom dus! :roll:
Eenmaal boven aangekomen zag ik in een flits dat de helft van de heuvel weg was! Ik was totaal verrast en dus kwam ik drie meter lager op m'n voorwiel terecht en ging over het stuur met de motor bovenop me. Toen ik de motor van me afgeschopt had hoorde ik Wouter aankomen. Ik had dus geen tijd om hem te waarschuwen. Met een schreeuw kwam hij half op me terecht.
Fietsen zaten in elkaar verstrikt en koste veel moeite om uit elkaar te krijgen.
Op wat forse blauwe plekken na geen verwondingen. Wel een krom stuur en wat verbogen plastic.
Het was aan het begin van onze rit (om +/- 14:30) dus we zijn nog wel verder gereden nadat we de oprit geblokkeerd hadden met een boomstam.

Het lijkt me een goed idee als we echt gevaarlijk situaties proberen aan te geven met een paaltje of een ander object dat in de buurt ligt. Als ik een plank zie liggen op een pad dan hou ik er rekening mee dat er iets niet in de haak kan zijn.

Ben in ieder geval door schade en schande :oops: weer iets voorzichtiger geworden met onbekend (lees: die dag nog niet gereden) stukken...
adje

Sjokske schreef:
ad f. schreef: Ik heb toevallig gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt
Waaroo Ad ? Ben ik tenminste ook een gewaarschuwd man.
Was het toevallig bij de heuvelklim in het bosje bij H. :?:
Inderdaad sjokske , die "heuvelklim" bedoel ik.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie

Ja die bedoelde ik dus.
Ik was ook helemaal groggy, en heb er helemaal niet bij stil gestaan om wat aan die plek te doen.
Jullie hebben beter gehandelt als ik :oops:. Had er natuurlijk bij stil moeten staan om die situatie voor andere duidelijk te maken.
Nogmaals Jean, en Wouter, goed gedaan.
Ik was op dat moment so pissed off, ook vanwege mijn eigen stupidietijd, dat ik er helemaal niet bij stil heb gestaan. Sorry..
Vanaf nu zal ik elke situatie die gevaarlijk is gaan aangeven in dat gebied.
Enne Ro, ik heb geen goed woord over voor de mensen die dit op hun geweten hebben. Het zal je kind maar wezen die daar naar beneden tuimelt. Stelletje #@#$
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Zot
Contacteer:

huskie schreef:Ja die bedoelde ik dus.
Ik was ook helemaal groggy, en heb er helemaal niet bij stil gestaan om wat aan die plek te doen.
Jullie hebben beter gehandelt als ik :oops:. Had er natuurlijk bij stil moeten staan om die situatie voor andere duidelijk te maken.
Nogmaals Jean, en Wouter, goed gedaan.
Ik was op dat moment so pissed off, ook vanwege mijn eigen stupidietijd, dat ik er helemaal niet bij stil heb gestaan. Sorry..
Vanaf nu zal ik elke situatie die gevaarlijk is gaan aangeven in dat gebied.
Enne Ro, ik heb geen goed woord over voor de mensen die dit op hun geweten hebben. Het zal je kind maar wezen die daar naar beneden tuimelt. Stelletje #@#$
Ik heb een andere gezien denk ik. Die ik gezien heb was niet bij de Shell, maar aan de west kant.
Afbeelding
Plaats reactie