kijk eens naar min site; turkenduro.be.tf
er zijn nieuwe motoren op komst (de prijs zal hoger worden)
lucagusta@pandora.be
enduro in turkije
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
url werkt niet
-
- Contacteer:
Mijn Turkse vriend is nog in onderhandeling met de verschillende (Turkse) invoerders; maar het worden 4 takt 250cc machines (meer dan voldoende voor ginds, aangezien men geen meter rechte weg voor de wielen geschoven krijgt)
LET WEL: De prijs zal dan (spijtig genoeg) aanzienlijk stijgen, maar zal nog onder elke andere concurrentie liggen!!
LET WEL: De prijs zal dan (spijtig genoeg) aanzienlijk stijgen, maar zal nog onder elke andere concurrentie liggen!!
wa zoe ter ons letten?
-
- Contacteer:
deze xt 600 zijn max twee jaar oud
een weekje kost 800 euro
een weekje kost 800 euro
wa zoe ter ons letten?
-
- Contacteer:
sorry, dit is niet mogelijk!
Wij rijden met GPS ondersteuning; zonder gids zou je daar hopeloos verloren rijden (ik kan het weten!)
Wij rijden met GPS ondersteuning; zonder gids zou je daar hopeloos verloren rijden (ik kan het weten!)
wa zoe ter ons letten?
Jammer, dan moeten we weer met die dure KTM's
Enne ik heb zelf al als gids gereden daar (met alleen de zon als kompas) en heb nu GPS, dus ik vind de weg wel in mijn speeltuin
Gebruik je het verhuurbedrijf dat tegen het centrum van Fethiye aan zit (op een Y kruising uit mijn hoofd) Op korte afstand van de boulevard?
Enne ik heb zelf al als gids gereden daar (met alleen de zon als kompas) en heb nu GPS, dus ik vind de weg wel in mijn speeltuin
Gebruik je het verhuurbedrijf dat tegen het centrum van Fethiye aan zit (op een Y kruising uit mijn hoofd) Op korte afstand van de boulevard?