ontsteking ktm600 afstellen
Moderator: ghulst
nopenridders, ik ben mijn ontsteking aan het afstellen maar wil dit nu eens doen zoals het hoort , wat ik begrijp is als de zuiger boven staat moet (bij 2 streepjes) het rechtse streepje van de ontstekingsspoel gelijk staan met de deksel, hoe stel je dat ding nu echt goed af , misschien zijn er hulpmiddelen. ik heb geen stroboscooplamp .
-
- Contacteer:
Heey Tuareq,
het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij kan je alleen contactpunten afstellen en geen cdi of electronische ontsteking.
Maar ik hoorde dat je die rm125 heb gefixt, ik hoorde 't van stanley
Gefeliciteerd, en hoeveel motoren kunenn er op jouw trailer.Anders wou ik ff vragen of ik een keer meemocht
Ik hoor 't wel weer van je,
Mzls Rico
het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij kan je alleen contactpunten afstellen en geen cdi of electronische ontsteking.
Maar ik hoorde dat je die rm125 heb gefixt, ik hoorde 't van stanley
Gefeliciteerd, en hoeveel motoren kunenn er op jouw trailer.Anders wou ik ff vragen of ik een keer meemocht
Ik hoor 't wel weer van je,
Mzls Rico
Go BIG or go home ...
-
elektronische ontsteking kun je wel degelijk afstellen hoor. alleen als je het goed wilt doen moet je toch echt met een stroboscoop werken, op gevoel doen is ook niet alles. je kunt natuurlijk ook kijken hoeveel graden voorontsteking je wilt, en dan uitrekenen hoeveel mm je hem moet verschuiven
geen honda cr80 meer