Als we een lokatie hebben moeten we natuurlijk ook nog een datum afspreken

ik zou zeggen mensen barst los

Moderator: ghulst
Mooiste zou zijn dat we er kunnen overnachten (of niet?)Bart M schreef:Tip voor lokatie: er is volgens mij een cross-parcours op de grens tussen Nederland en België, in Baarle-Hertog of -Nassau. Eventueel kunnen mensen uit de streek een enduro-parcours uitstippelen ?
Bedoel je deze club : http://www.mcc-baarle-nassau.nl/ , maar hier kun je niet overnachten.Bart M schreef:Tip voor lokatie: er is volgens mij een cross-parcours op de grens tussen Nederland en België, in Baarle-Hertog of -Nassau. Eventueel kunnen mensen uit de streek een enduro-parcours uitstippelen ?
Ik weet niet of ze in de plaatselijke gevangenis plaats hebben voor 10 noppenriddershuskie schreef:Grensgebied nl/b zou perfect zijn en dan een camping in de nabijheid van een crossparcours of een crossclub vragen of we er kunnen overnachten tegen een billijke vergoeding. Zou wel stoer zijn met z'n allen op een crossparcours.
Om dan van daaruit een roadboekrit te regelen in de omgeving die dan zowel smorgens als smiddags door de liefhebbers gereden kan worden.
Ik zou het nml leuk vinden dat ik bevoorbeeld zowel kan gaan offroad rijden als dat ik zou kunnen gaan crossen.
ps: in belgie heb je van die hondaparken. Is daar mogelijkheid om te overnachten. Is toch maar voor 10 man
Ja ja , ik heb het allemaal wel gehoord wat je bij Eric hebt meegemaakt , HuskieErik V schreef:@ huskie :
Trouwens, ik ben niet van plan iedere keer als jij er bij bent voor de plaatselijke politie uit te rijden.
Klinkt goedErik V schreef:Na overleg met onze club wil ik het volgende voorstel doen : noppenforumdag in Riemst. Ieder jaar organizeren we een kleine rondrit, maar die zou dit jaar wegvallen. Met de club willen we wel de noppenforumdag in de plaats daarvan organizeren. Dat houdt in : s'morgens ontbijt + koffie, s'middags een broodje of sandwiches en ter afsluiting van een hele dag rijden ( voor de crossers in de groeve, voor de enduro's ook de streek daarrond ) nog een warme maaltijd in ons clublokaal. Wat het moet kosten weet ik nog niet, maar het zal in de buurt van 20€ per deelnemer zijn. Als er interesse is dan zie ik het wel.