Heeft er al iemand ervaring met de BF Goodridge Cross&Go? Ze zijn een half jaar geleden geintroduceerd als een band met lange noppen, die dus niet FIM goedgekeurd zijn, maar *wel* DOT nummer hebben! En ze zijn niet duur!
1 Hoe rijden ze? Grip op de verschillende ondergronden vs. duurzaamheid?
2 Wat is de houding van de keurmeesters van KNMV? Worden ze geaccepteerd bij offroad ritten?
Maurice
BF Goodridge Crossengo : wie heeft ervaring ?
Moderator: ghulst
No dia 8 de julho, a BF Goodrich lançou em São Paulo, o novo Pneu chamado CROSSENGO, pneu off-road que, já a primeira vista, causou muito boa impressão. Os jornalistas off-road de Rio de Janeiro e São Paulo foram convidados, e entre eles tinham um mineirim, o Jeca Jóia.
Dit schrijven ze erover in Brazilie (in het Portugees dus)
Op het 1ste zicht geeft de band hen een goede indruk...
En kijk ook eens hier http://www.jipemania.com/newsd/0307/bfg-corsego.htm
Zo ziet de band er uit
Jo VdB
Dit schrijven ze erover in Brazilie (in het Portugees dus)
Op het 1ste zicht geeft de band hen een goede indruk...
En kijk ook eens hier http://www.jipemania.com/newsd/0307/bfg-corsego.htm
Zo ziet de band er uit
Jo VdB
en nu graag int nederlandsJo VdB schreef:No dia 8 de julho, a BF Goodrich lançou em São Paulo, o novo Pneu chamado CROSSENGO, pneu off-road que, já a primeira vista, causou muito boa impressão. Os jornalistas off-road de Rio de Janeiro e São Paulo foram convidados, e entre eles tinham um mineirim, o Jeca Jóia
via www.freetranslation.com kom je op
In de dag 8 van Juli, inwierp aan Bf Goodrich Heilige Paulo, de nieuwe Band CROSSENGO, band van-straat riep dat, reeds te eerst aan uitzicht, aan veroorzaakte heel goede indruk. De journalisten van-straat van rio de janeiro en Heilige Paulo, die zij werden uitgenodigd en tussen hen hadden zij een mineirim, het Bumpkin Juweel.
mmmm daarom is t waarschijnlijk ook "free"
en bij www.mx-banden.nl vond ik...
Crossengo, de streetlegal band van BF goodrich, voor cross maar ook off-road gebruik, DOT goedgekeurd dus toegestaan op de openbare weg en voor gebruik in alle off-road ritten ! Maximum speed on the road: 130 km/h
In de dag 8 van Juli, inwierp aan Bf Goodrich Heilige Paulo, de nieuwe Band CROSSENGO, band van-straat riep dat, reeds te eerst aan uitzicht, aan veroorzaakte heel goede indruk. De journalisten van-straat van rio de janeiro en Heilige Paulo, die zij werden uitgenodigd en tussen hen hadden zij een mineirim, het Bumpkin Juweel.
mmmm daarom is t waarschijnlijk ook "free"
en bij www.mx-banden.nl vond ik...
Crossengo, de streetlegal band van BF goodrich, voor cross maar ook off-road gebruik, DOT goedgekeurd dus toegestaan op de openbare weg en voor gebruik in alle off-road ritten ! Maximum speed on the road: 130 km/h
Laatst gewijzigd door STTEVE op do feb 12, 2004 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
wat precies is 'niet duur'? voor bijv. 90/90-21 en 130/80-18??mmrizio... schreef:Heeft er al iemand ervaring met de BF Goodridge Cross&Go? En ze zijn niet duur!
Dat BF Goodrich ken ik vanuit de 4x4 wereld. Maar 'cross&go'..........klinkt dat je met deze banden meteen van je roos af bent
O dat vind ik ne leuke!STTEVE schreef:via www.freetranslation.com kom je op
Ik rij van-straat (en ik ben ook van-straat b.t.w.)