Onderdelen aangeboden/gezocht

Moderators: ghulst, Zot

Plaats reactie
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

In dit topic kun je onderdelen aanbieden of je kan hier je onderdelen posten die je zoekt.
Laatst gewijzigd door Gipino op vr jan 28, 2005 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Gezocht: betaalbare vervangingsdemper met FIM keuring (dus maximaal 94db) voor een Honda xr 650 bwj 2000.
Gebruikersavatar
Sharky_Capas
Berichten: 28
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 23:16
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Hoeveel db is de standaard demper?
Zal toch ook wel rond de 94 decibel zijn? Anders overtreed de standaard demper het aantal db in het voertuig regelement? en dan had hij nooit goed gekeurd kunnen worden voorop de nederlandse weg.

Ik heb een standaard demper met een open ijzeren eind, en ik heb ook nog wel een Standaard ijzeren binnenkant. Ik heb geen idee of je daar wat aan hebt? (ik bedoel dat chrome ijzeren binnenkant die vast zit met 3 bouten in je demper geen idee hoe dat heet?)
Mocht ik je er wat aan hebben dan hoor ik het wel van je.
:twisted:
Gast

Sharky_Capas schreef:...ik bedoel dat chrome ijzeren binnenkant die vast zit met 3 bouten in je demper geen idee hoe dat heet.........
Ik geloof dat de nederlandse vertaling "vonkenvanger" is.

Mijn xr650r werd afgeleverd met een stille versie in de uitlaat gemonteerd en een losse minder stille versie.

De stille versie klinkt voor geen meter maar is zeker onder de 94db.


LEO
sea 555

Sharky_Capas schreef:Hoeveel db is de standaard demper?
Zal toch ook wel rond de 94 decibel zijn? Anders overtreed de standaard demper het aantal db in het voertuig regelement? en dan had hij nooit goed gekeurd kunnen worden voorop de nederlandse weg.

Ik heb een standaard demper met een open ijzeren eind, en ik heb ook nog wel een Standaard ijzeren binnenkant. Ik heb geen idee of je daar wat aan hebt? (ik bedoel dat chrome ijzeren binnenkant die vast zit met 3 bouten in je demper geen idee hoe dat heet?)
Mocht ik je er wat aan hebben dan hoor ik het wel van je.
:twisted:
hallo;
Ik ben op zoek naar een vonkenvanger voor een honda xr650r mailtje naar seaschiffer@tiscali.nl

groeten Ed.
xr-manu
Berichten: 200
Lid geworden op: vr sep 05, 2003 21:38
Locatie: Aalst-België

Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Ik heb in de aanbieding:
- Acerbis opbouw achterlicht (nieuw niet gebruikt).
- Homologatieset bestaande uit demperinzet, plaat voor inlaatrubber, rubber voor luchtfilterhuis.
- Motorhefbok (Onder het frame)
Doe een bod op hgmarktplaats@hotmail.com
xr-manu
Berichten: 200
Lid geworden op: vr sep 05, 2003 21:38
Locatie: Aalst-België

murvie
Berichten: 24
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 15:30
Locatie: schalkhaar
Contacteer:

Gezocht:
nokkenas+4tuimelaars voor xr250r..
Honda xr250r '88
gust

Iemand enig idee waar ik nieuwe zijkappen kan kopen/bestellen voor mijn xr 650r van 2000?Een adres of een website link?


THANX!
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

gust schreef:Iemand enig idee waar ik nieuwe zijkappen kan kopen/bestellen voor mijn xr 650r van 2000?Een adres of een website link?
http://www.xrsonly.com/

LEO
Plaats reactie