Motorcrossende vrouwen.....

voor onderwerpen die niet in de onderstaande categorien thuishoren.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Gesloten
Gast

Motorcrossende vrouwen.....

Bericht door Gast »

Naar aanleiding van een berichtje over blesures en daarbij de opmerking "Ben blij dat hier geen vrouwen en kinderen komen" (en ja, ik weet dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld is en geloof me, ik voel me niet aangevallen :D )
Maar nu vraag ik me toch af, hoe denken jullie over crossende en offroad- rit rijdende vrouwen???? :twisted:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Bericht door Rudy »

Ik vind dr nix mis mee :D


Afbeelding
peewee

motocrossende dames

Bericht door peewee »

:shock: Gewoon sneller gaan rijden en veel kerels voorbij gaan, dan heb je volgens mij nog de meeste lol. Ik neem aan dat je Husky rijdt!

PS Er zijn volgens mij wel een paar dames die offroad ritten rijden hoor!
Gast

Bericht door Gast »

Peewee, ik weet dat er meer vrouwen zijn die offroad ritten rijden, alleen zijn we helaas nog in de minderheid :D En ja, ik rijd uiteraard Husky... Is er nog een beter merk dan?? :twisted:
En Wopke, ben toch blij dan mijn vent daar iets anders over denkt :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Huskie(man)
Denk dat je je beeld toch iets moet bijstellen, sleutelen en onderhoud doe ik inderdaad zelf, alleen blok reparaties waag ik me niet aan, maar ik denk 99% van de rijdende mannen ook niet.. Verder ben ik in dat opzicht erg gelukkig dat mijn man dat wel doet, en ik zo een hoop van hem leer, dus wie weet in een paar jaar doe ik wel m'n blokreparaties zelf.... :lol:
huskie

Bericht door huskie »

Zoggel, ik vind dat jij wel een heel erg burgelijke kijk hebt op dat sleutelen door vrouwen.
Wat is er nou nog mooier dan dat Rudy(zie foto) aan je motor sleutelt en dat jij onder het genot van een biertje haar aanmoedigt.
En dat van die scheten laten, okee, dat is ook een genot(voor diegene die hem laat) :D
Huskiegirl, ik ben het met je eens dat 99 procent van ons mannen ook niet kan sleutelen maar wel zijn blok uit elkaar haalt(en dan er dus achter komt dat ie niet kan sleutelen) :oops: terwijl vrouwen het van te voren al weten. :D :D en dus niet aan beginnen(verstandig die vrouwen).
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Re: Motorcrossende vrouwen.....

Bericht door Jo VdB »

HuskyGirl schreef:Maar nu vraag ik me toch af, hoe denken jullie over crossende en offroad- rit rijdende vrouwen???? :twisted:
Wat mij betreft, hoe meer crossende en offroad- rit rijdende vrouwen, hoe beter.
Onlangs meegereden in Valkenswaard bij de GAgel-enduro, en daar was maar 1 deelneemster. Maar ze reed verdorie wel goed !!
Crossende en offroad- rit rijdende vrouwen zouden vaak ook het spektakel wat mooier maken om naar te kijken (zeker als de helm afgenomen is).

In elk geval zou ik willen dat mijn vrouw ook met de motor zou durven rijden.

Jo
Gesloten