Gisteren en vandaag veel met A.C. Farias gesproken en aan zijn nieuwe motor gewerkt. Bijzonder figuur is dat zeg. Achteruit rijden, wheelies zonder handen en meer van die rare grappen haalt ie uit.
Zijn er hier meer liefhebbers van stuntrijden?
Stuntrijden
Moderator: ghulst
Op mijn niveau is eigenlijk alles wat ik doe stunten
Ik ben nog steeds bezig om stapvoets wheelies te rijden, dus in de balans fase, waarbij het achterover gaan erg dicht in de buurt zit.
Dat gaat nu wel steeds beter, maar ik ben er nog lang niet.
Een stoppie lukt ook nog wel, alleen duurt die ook niet langer dan 0.5m, en dan sta ik dus echt al stil. Harder durf ik ze niet.
Dropoffs in het havengebied van een 1,5 tot 2 meter, vind ik ook stunten. Zonder aanloop dus, doodsangst sta ik dan uit.
Dus.... m'n hele motorrijden hangt aan mekaar van stunten.
ps: volgend jaar ga ik proberen te motorrijden
Ik ben nog steeds bezig om stapvoets wheelies te rijden, dus in de balans fase, waarbij het achterover gaan erg dicht in de buurt zit.
Dat gaat nu wel steeds beter, maar ik ben er nog lang niet.
Een stoppie lukt ook nog wel, alleen duurt die ook niet langer dan 0.5m, en dan sta ik dus echt al stil. Harder durf ik ze niet.
Dropoffs in het havengebied van een 1,5 tot 2 meter, vind ik ook stunten. Zonder aanloop dus, doodsangst sta ik dan uit.
Dus.... m'n hele motorrijden hangt aan mekaar van stunten.
ps: volgend jaar ga ik proberen te motorrijden
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Wheelies vanuit stil stand en stoppies (ongeveer 3 a 4 meter ) heb ik zeer veel geoefend .. ook na een stoppie vanuit stilstand op het achterwiel wegrijden .. hihi alleen al mn noppen zijn na een middagje *oefenen * van mn banden ... hey Husk .. waneer gaan we *oefenen*?.... ik zou wel eens meer sprongen willen oefenen ...waar vindt ik in de buurt een perfecte bult?...
4 strokes only !!
bij de windmolen in adam
vind ik t wel geinig springen
maar eigenlijk zouden we op de zand vlakte wat moois moeten schuiven ze gebruiken t toch niet
ff paar lekkere spring dingen van verschillende niveaus
vind ik t wel geinig springen
maar eigenlijk zouden we op de zand vlakte wat moois moeten schuiven ze gebruiken t toch niet
ff paar lekkere spring dingen van verschillende niveaus
doe wat je niet laten kunt