olie castrol r2

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
nicogr
Berichten: 6
Lid geworden op: za dec 14, 2002 00:42
Locatie: rotterdam
Contacteer:

heeft iemand toevallig ervaring met de olie van castrol type R2. ( dus voor een 2takt.! )..
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

is dat nieuw?, want ik gebruik tts van castrol.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Is dit niet de oudere versie van de bekende (asociaal dure) castrol a747 (die veel met werdstrijden enz gebruikt word).
Gast

Het mag wel duur zijn Rudy, maar het ruikt oooooh zo lekker en het smeert mijn fietjes zo vreselijk goed, (geen problemen gehad tot nu toe dus waarom veranderen) een vastloper en ik ben 296 euro van huis voor het zuigertje alleen al.

"Oils aint oil Sol" Castrol reklame 1970
peewee als gast

bovenstaande tekst kan dus alleen van peewee zijn.

idd dus was ikke. 8)
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hee peewee, hellendoorn??
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Anonymous schreef:Het mag wel duur zijn Rudy, maar het ruikt oooooh zo lekker en het smeert mijn fietjes zo vreselijk goed, (geen problemen gehad tot nu toe dus waarom veranderen) een vastloper en ik ben 296 euro van huis voor het zuigertje alleen al.

"Oils aint oil Sol" Castrol reklame 1970
ik rij met de "elcheapo" tts :lol: , al eeeh 5 jaar ofzo.... Maarja ik betaal dan ook maar 70€ voor een zuigertje :wink:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

elcheapo, tts? niks elcheapo. ik betaalde laatst bij Brezan?? 8,50 euro/liter. Vond ik wel mooi, die prijs. Wat kost zo'n rs2 dan?
edit: r2 bedoelde ik, sorry
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

huskie schreef:elcheapo, tts? niks elcheapo. ik betaalde laatst bij Brezan?? 8,50 euro/liter. Vond ik wel mooi, die prijs. Wat kost zo'n rs2 dan?
edit: r2 bedoelde ik, sorry
a747 koste eerder altijd een 30-35 gulden dacht ik :lol:. Rudy die nog 6 bussen tts van hz-motors heeft (uit de laatste aanbieding :wink: )
nicogr
Berichten: 6
Lid geworden op: za dec 14, 2002 00:42
Locatie: rotterdam
Contacteer:

tja mooi verhaal allemaal...
maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.??
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

welke vraag? :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Oeps sorry, ik lees het net.
Niemand heeft er dus ervaring mee, blijkbaar, nogmaals sorry.
O ja, ook namens Rudy :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Chriz

Die R2 olie is super !!! Deze is speciaal ontwikkeld voor een betere acceleratie. Ik heb zowel met TTS als R2 gereden en de R2 levert veel betere prestaties!!!! Busje kost ongeveer €15
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Sorry hoor, die dure Castrol olie mag dan best heel goed zijn werk doen, en dat is SMEREN, maar als je motor harder accellereert met die olie, dat maak je mij niet wijs. Misschien dat je op een testbank een klein beetje een mooiere curve krijgt, maar dat kan je volgens mij nooit in de praktijk voelen. Btw : met een licht vervuilde luchtfilter loopt je motor ook harder, eveneens bewezen op de testbank, maar iedereen steekt er toch een propere in, of niet ?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ik geloof er eerlijk gezegt ook behoorlijk weinig van , als je daarvoor nou met afgelopen olie uit een oude tatra reed zou het wel kunnen maar ik verwacht onder normale omstandigheden geen echte idiote vermogensverschillen (als je daarvoor al met een redelijk goeie olie reed).
Op de vermogensbank zal je best vermogensverschil kunnen zien als je b.v. 1:30 of 1:50 smeer
Plaats reactie