Dames en Heren,
Al een jaar of zes rijd ik off-road en op de baan. Onlangs heb ik mijn oude exc 250 tweetakt verkocht en ben nu op zoek naar iets anders. Ik heb geen voorkeur voor tweetakt of viertakt. Ik zoek een motor waarmee ik vooral goed uit de voeten kan op de baan (80 procent van de tijd ben ik daar) maar waar ik af en toe ook een off-road rit kan rijden. Ik kom er maar niet uit wat de beste keus is. Mijn budget is ongeveer 4000 euro. Wie heeft er iedeeën? Belangrijke eigenschappen zijn:
Makkelijk sturen
betrouwbaar
Goed op de baan
E-knopje zou wel fijn zijn...
Een crosser met kenteken zou een optie zijn maar dan wel met een origineel kenteken. Soms rijd ik clubwedstrijden maar mijn niveau is niet geweldig dus die laatste vijf pekaas haal ik er echt niet uit.
Alvast bedankt voor reacties en tips!
Welke enduro/crosser met kenteken?
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Eddy, gauw weer gaan trainen/rijden; anders moet je weer achter deze oude aan rijden . Een KTM 300 enduro is een goede keuze voor jou. Als viertakt een KTM 450 EXC. Een 450 heeft altijd een e-starter en een 300 ook afhankelijk van het bouwjaar. Een KTM 350 EXC is ook een super fijne fiets, maar hier is de prijs nog wel hoger.